تصاویری از شارژر بی سیم سامسونگ با پایه نگه دارنده تاشو لو رفت

به گزارش وبلاگ فروش، این طور که به نظر می رسد سامسونگ میخواهد به زودی یک شارژر بی سیم با پایه نگه دارنده تاشو را راهی بازار کند اما ظاهرا عملکرد تاشونده آن به شکلی که در گوشی های این شرکت دیده ایم نیست.

تصاویری از شارژر بی سیم سامسونگ با پایه نگه دارنده تاشو لو رفت

یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری با نام کاربری rquandt@ در توییتر، تصاویری از شارژر بی سیم سامسونگ با پایه نگه دارنده تاشو را به اشتراک گذاشت. این محصول که با شماره مدل EP-N3300 راهی بازار می گردد سرعت شارژ 9 واتی دارد و می توان از آن برای شارژ کردن گوشی هایی با باتری کم حجم استفاده کرد.

این شارژر یک پایه نگه دارنده نیز در قسمت پشتی خود دارد که به لطف آن کاربر می تواند آن را روی سطوح مختلف قرار دهد. دقیقا به خاطر همین قابلیت است که نام آن را شارژر بی سیم تاشو گذاشته اند؛ بنابراین نباید از آن انتظار داشت نظیر گوشی های گلکسی فولد تا گردد.

این شارژر فعلا در دو رنگ مشکی و سفید دیده شده است؛ حال اینکه آیا قرار است در رنگ بندی های بیشتری هم راهی بازار گردد یا خیر معین نیست. روی جعبه این محصول نوشته شده که بعضی از گوشی های سامسونگ و اپل را می توان از طریق آن شارژ کرد، اما از آن جایی که بسیاری از گوشی ها از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند، به نظر می رسد استفاده از آن برای شارژ دیگر محصولات مسئله ای به وجود نیاورد.

در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه این شارژر هیچ اطلاعی نداریم، بنابراین باید منتظر بمانیم ببینیم در روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با آن منتشر می گردد. پیش تر قرار بود در رویداد آنپکد 2020 شاهد رونمایی از آن باشیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویری از شارژر بی سیم سامسونگ با پایه نگه دارنده تاشو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از شارژر بی سیم سامسونگ با پایه نگه دارنده تاشو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید