گلکسی واچ 6 ممکن است نمایشگر منحنی داشته باشد

به گزارش وبلاگ فروش، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد گلکسی واچ 6 را با نمایشگر منحنی به جای تخت راهی بازار کند.

گلکسی واچ 6 ممکن است نمایشگر منحنی داشته باشد

یکی از معروف ترین افشاگران حال حاضر دنیای فناوری که غالبا هم در افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ فعالیت می نماید یعنی Ice Universe به تازگی اطلاعاتی را در رابطه با ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 منتشر نموده است. اگرچه این خبر در حد یک شایعه بوده و هنوز به وسیله خبرگزاری های معتبر و موثق تأیید نشده اما افشاگر یادشده هم یک منبع موثق است که معمولا خبرهایش درست از آب در می آیند.

سامسونگ قصد تابستان سال جاری به احتمال زیاد در کنار گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 از ساعت های هوشمند سری واچ 6 هم رونمایی کند. طبق گفته های Ice Universe، سامسونگ شاید تصمیم بگیرد طراحی ظاهری این ساعت هوشمند را دستخوش تغییراتی کند به این صورت که شاید فکر استفاده از صفحه تخت را از فکر خود بیرون کند. استفاده از طراحی منحنی باعث می گردد ساعت هوشمند نه تنها ظاهر زیباتری داشته باشد بلکه کار کردن با آن هم لذت بخش تر خواهد بود. هرچند این موضوع تا حدی به سلیقه کاربران هم مربوط می گردد.

با تغییر طراحی گلکسی واچ 6 باید انتظار داشته باشیم این محصول شباهت زیادی با گلکسی واچ اکتیو 2 داشته باشد که یک شیشه منحنی در بالای نمایشگر آن به کار گرفته شده بود. گلکسی واچ اکتیو 2 اگرچه برای چند سال قبل است اما با این حال همچنان از لحاظ ظاهری یکی از محبوب ترین ساعت ها محسوب می گردد. گفتنی است ساعت های هوشمند مجذوب نمایندهی نظیر گوگل پیکسل واچ، اپل واچ سری 6، 7 و 8 هم از طراحی منحنی بهره می برند.

ساعت های سری گلکسی واچ 4 و 5 از نمایشگری کاملا تخت بهره می برند و حتی ذره ای انحنا هم درون آن ها دیده نمی گردد. البته در رابطه با دو مدل استاندارد از این دو سری صحبت می کنیم چون گلکسی واچ 5 پرو و واچ 4 کلاسیک به لطف حلقه سخت افزاری (در مدل 4 کلاسیک) و فریم بالا آمده، کار کردن با صفحه را بسیار راحت تر و مجذوب نماینده تر می نمایند.

باید دید سامسونگ با اعمال این تغییر مهم در طراحی آیا می تواند کاربران خود را راضی نگه دارد یا خیر. طبق شنیده ها، به نظر می رسد یک سری قابلیت های نرم افزاری خوب هم به نسل نو از ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه خواهد شد، حال این قابلیت ها چه هستند و آیا قطعا شاهد آن ها خواهیم بود یا خیر در هاله ای از ابهام واقع شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

8,340,000

8,090,000

تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی

6,990,000

تومان

خرید محبوب ترین ساعت های هوشمند سامسونگ از وبلاگ فروش

مشاهده همه

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی واچ 6 ممکن است نمایشگر منحنی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 6 ممکن است نمایشگر منحنی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید