بیرانوند هنوز فرصت دارد

به گزارش وبلاگ فروش، کاپیتان پرسپولیس گفت: من مطمئن هستم که بیرانوند آنقدر می درخشد تا باز هم به جمع برترین ها برسد و بالاخره مرد سال آسیا گردد.

بیرانوند هنوز فرصت دارد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ فروش، پرسپولیسی ها دیروز حال و هوای دوگانه ای داشتند؛ از یک سمت علیرضا بیرانوند با تمام شایستگی هایش نتوانست توپ طلا را از آن خود کند و اولین دروازه بان آسیا باشد که صاحب این رکورد شده و از سوی دیگر شجاع خلیل زاده با حمایت طرفداران تیمش شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا دارد و فاصله اش را با جدی ترین رقیبش بیشتر نموده است. درخصوص این اتفاقات و همچنین شرایط این روزهای پرسپولیس با کاپیتان محبوب و سوپرمن پرسپولیسی ها دقایقی هم کلام شدیم. گفت وگو با سیدجلال حسینی را در ادامه می خوانید.

با تمام شایستگی هایی که بیرانوند داشت دستش از رسیدن به توپ طلای آسیا کوتاه ماند. طبعا برای شما هم این موضوع ناراحت نماینده بود.

علیرضا سال قبل هم این شانس را داشت که در جمع 3 نفر پایانی باشد و در دومین سال که نامش مطرح شد، در جمع 3 نفر نهاده شد و اتفاقا شانس بالایی هم برای کسب این عنوان داشت. از نظر من و تمام بازیکنان تیم، علی بهترین است. او نباید از این اتفاق ناراحت باشد، چراکه هنوز جوان است و وقت زیادی دارد تا بالاخره توپ طلا را از آن خود کند.

فکر می کنی بیرانوند این شانس را دارد که بالاخره توپ طلا را بگیرد؟

بله. من مطمئن هستم که او آنقدر می درخشد تا باز هم به جمع برترین ها برسد و بالاخره مرد سال آسیا گردد. ما که در کنار بیرانوند در تیم هستیم این را خوب می دانیم او برای رسیدن به اینجا چقدر کوشش نموده است و واقعا هم حق او بود که انتخاب گردد، اما حتما این را می داند که هیچ چیز تمام نشده و فوتبال و زندگی ادامه دارد.

از طرف دیگر خلیل زاده هم آرای خوبی را از سوی طرفداران کسب نموده و با این سطح از حمایت شانس اول کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیاست.

از ته قلبم خدا را شکر می کنم. همه باید این را بدانیم که موفقیت های بیرانوند برای حضورش در جمع سه بازیکن برتره قاره و شجاع خلیل زاده برای خوشحالی همه ماست. ما و طرفداران پرسپولیس از اینکه بازیکنان مان در آسیا می درخشند و نام پرسپولیس را طنین انداز می نمایند، بسیار خوشحالیم. این اتفاقات نشان می دهد که ما در 3 سال گذشته چقدر زیاد کوشش نموده ایم و از هیچ کوششی برای بالا بردن نام پرسپولیس و خوشحالی طرفداران مان دریغ ننموده ایم. علیرضا و شجاع باعث شدند ما هدیه خوبی بابت کوشش های چند سال اخیرمان گرفته باشیم و از این به بعد باز هم برای نشاندن خنده بر لبان طرفداران باشگاه کوشش کنیم.

تجربه نشان داده که وقفه در لیگ به سود پرسپولیس نبوده. بازی هفته دوازدهم شما هم به دلیل آلودگی لغو شد، باعث نمی گردد پرسپولیس بیشتر از شرایط خوب فاصله بگیرد؟

این که بازی ما به دلیل آلودگی لغو شده، دست هیچ کس نیست و قوانین است که در این خصوص تصمیم می گیرد. اما این موارد باید یک روز قبل از بازی به تیم ها اعلام گردد. طرفداران تیم نساجی از راه دور راهی تهران شده بودند تا تیم شان را حمایت نمایند، طرفداران خود ما هم آماده حضور در استادیوم بودند اما 2، 3 ساعت قبل از بازی به ما می گویند که بازی لغو شده است. اینها بیشتر از وقفه در لیگ به ما لطمه می زند. در بازی برابر نفت مسجدسلیمان هم همین رخ داد، یک دقیقه می گفتند برگزار می گردد و یک دقیقه بعد بازی را لغو می کردند و این تمرکز را از بازیکنان ما گرفته بود. امیدوارم این مسائل برای همواره در فوتبال ما حل گردد.

منبع : فرهیختگان

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیرانوند هنوز فرصت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند هنوز فرصت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید