برترین مکان ها برای صرف صبحانه و چاشت در سن پترزبورگ

به گزارش وبلاگ فروش، صبحانه و چاشت یکی از لدت بخش ترین وعده های غذایی هستند که مردمان سنت پترزبورگ نیز به آن اهمیت فراوان می دهند؛ بنابراین در سفر خود به این شهر از برترین مکان هایی که صبحانه و چاشت سرو می نمایند غافل نشوید.

برترین مکان ها برای صرف صبحانه و چاشت در سن پترزبورگ

روس ها همواره خوردن صبحانه را لذت بخش و ضروری می دانند و روزی نیست که آن را نادیده بگیرند. حال اگر آن صبح، یک صبح تعطیل و بدون عجله باشد، لذت آن را در کنار دوستان و خانواده چند برابر می نمایند. به همین علت شهر پر از مکان های عالی برای صرف صبحانه و چاشت است. در ادامه با برترین نقاط سن پترزبورگ برای خوردن صبحانه آشنا می شویم. طبق نظرات کاربران TripAdvisor، کافه هایی که در ادامه معرفی می شوند، همگی مورد تایید و تحسین همه مشتریان هستند.

1. کافه کیک و صبحانه (Cake & Breakfast)

کافه دنج کیک و صبحانه، با آن حیاط قشنگش، متعلق به دو دوست است که پیش از این در امور اقتصادی کار می کردند، اما بعد تصمیم گرفتند تمام سرمایه و وقت خود را صرف این کار (کافه) نمایند. در کافه، صبحانه و تمام مخلفاتش از ساعت 8 تا انتها ساعت کاری سرو می گردد. منوی کیک و صبحانه بسیار متنوع است و مشتری ها می توانند از صبحانه انگلیسی گرفته تا تست فرانسوی را سفارش دهند. یک مکمل عالی برای چای یا قهوه صبحانه، کیک های تازه ای است که این کافه هر روز می پزد. قیمت غذاهای داخل منو 20 دلار و کمتر هستند.

نکته مهم دیگر مربوط به کارکنان کافه است. آن ها بسیار مودب هستند و تمام سعی خود را می نمایند تا همه چیز را به انگلیسی ترجمه نمایند.

  • ساعت کار: هر روز از 8 صبح تا 9 شب.

2. کافه- رستوران کو-اوپ گاراژ (Co-op Garage)

کافه- رستوران کو-اوپ گاراژ که در یک حیاط خاکی شروع به کار کرد، خیلی زود محبوب شد. آن ها ابتدا پیتزا سرو می کردند، اما به علت درخواست بالای مردم، صبحانه را هم به منوی خود افزودند. اگر از آن دست آدم ها هستید که صبح زود بیدار نمی شوید این جا متعلق به شما است، زیرا در این کافه تا ساعت 6 عصر صبحانه سرو می نمایند. این کافه تمیز، دارای فضای دلپذیر، غذای خوش طعم، و سرویس دهی عالی است.

  • ساعت کار: هر روز از 12 ظهر تا 12 شب.

3. کافه دریمرز (The Dreamers)

کافه دریمرز، کافه ساده ای است که در ساحل رودخانه فونتانکا واقع شده است. صبحانه این کافه به سه انتخاب محدود می گردد (هر سه صبحانه اصیل روسی هستند): پوره برنج (شله) با انار و بادام، شوربای آرد جوی دو سر با طعم شکلات، و کیک پنیری (با پنیر ریکوتا). توجه اصلی در این کافه بیشتر بر تهیه قهوه است.

  • ساعت کار: هر روز از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر.

4. کافه- رستوران جروم (Jerome)

آشپز رستوران زنجیره ای جروم، آشپز معروف روسی، آرام مناتساکانوف (Aram Mnatsakanov) است. منوی صبحانه این رستوران بسیار ساده و شامل گرانولای نارگیل، فوکاچیا (نوعی نان ایتالیایی) با پنیر بوراتا، و میوه فصل است. کارکنان این رستوران کار خود را از ساعت 9 صبح شروع و پک های صبحانه را به عنوان بیرون بر آماده می نمایند؛ بنابراین افرادی که صبح زودتر بیدار می شوند می توانند صبحانه خود را از این محل تهیه و به محل کار، پارک یا هرجای دیگر ببرند.

  • ساعت کار: هر روز از 9 صبح تا 12 شب.

5. کافه بونچ (Bonch)

کافه Bonch، با فضای داخلی کوچک اما بسیار دلپذیر، مکانی دنج و راحت را برای لذت بردن از یک صبحانه خوشمزه در اختیار مشتریان قرار می دهد. هدف اصلی این کافه تجارت قهوه و شیوه های مختلف دم کردن آن است. در کنار قهوه، پنکیک، وافل، کیک پنیری و کروسان سرو می گردد.

  • ساعت کار:
  • شنبه ها از 10 صبح تا 11 شب
  • یکشنبه ها از 10 صبح تا 9 شب
  • دوشنبه تا آدینه از 8:30 صبح تا 11 شب

6. کافه کافی 22 (Coffee 22)

با وجود دیوارهای سیمانی، همه نوع مبل و جایگاه، میزهای پرداخت نشده با رویه خز، برترین کلمه برای توصیف Coffee 22، گلچین است. اینجا مکانی عجیب برای شروع روز و لذت بردن از صبحانه، با مافین های مخصوص منو است. براساس سنت روسی، مافین ها را به عنوان نان، می پزند. حتما قهوه این کافه را امتحان کنید، زیرا صاحبان کافه اهمیت خاصی به این نوشیدنی می دهند.

  • ساعت کار:
  • یکشنبه ها از 10 صبح تا 11 شب
  • شنبه ها از 10 صبح تا 1 بامداد
  • دوشنبه ها و سه شنبه ها از 8:30 صبح تا 11 شب
  • آدینه ها از 8:30 صبح تا 12 شب

7. کافه Im Thankful for Today (برای امروز متشکرم)

هدف یک مکان با چنین نام مثبت و خوشبینی، ایجاد فضایی دلپذیری برای صرف صبحانه است. کافه Im Thankful for Today دور از شلوغی شهر واقع شده است. این کافه به خوبی از فضای محدود خود استفاده نموده است و محیطی دنج و راحت با جایگاه های رو به پنجره را برای مشتریان فراهم آورده است. صبح ها، تماشای مردمی که قهوه به دست از کنار کافه می گذرند، روز تابستانی را دلپذیرتر می نماید.

  • ساعت کار:
  • دوشنبه ها و سه شنبه ها از 10 صبح تا 10 شب
  • آدینه ها و شنبه ها از 10 صبح تا 2 بامداد
  • یکشنبه ها از 11 صبح تا 1 شب
منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "برترین مکان ها برای صرف صبحانه و چاشت در سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای صرف صبحانه و چاشت در سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید