برف برق 60 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق 60 روستا با بیش از 300 خانوار بدلیل بارش شدید برف و نبوده جاده دسترسی در شهرستان مارگون و بویراحمد اطلاع داد.

برف برق 60 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فروش با بیان اینکه بارش برف در بعضی از گردنه های ارتباطی روستاهای شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از 50 سانتی متر رسیده است، اضافه نمود: برق 60 روستا با بیش از 300 خانوار در دهستان های زیلایی، منطقه سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو به دلیل پارگی شبکه و سقوط پایه قطع شده است.

وی با بیان اینکه بدلیل نبود محورهای ارتباطی مناسب امکان دسترسی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برق رسانی به این روستاها وجود ندارد و جاده دسترسی مسدود است، اظهار کرد: برای برقرسانی به این روستاها احتیاجمند همکاری گسترده دستگاه های مرتبط هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش پنج تیم عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستاهای برف گیر جهت تامین برق آنان خبرداد و اعلام کرد: بدلیل بارش شدید برف، شبکه های برق بسیاری از این روستاها دچار پارگی و سقوط پایه شده است.

وی گفت: سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستاها و شهرهای این منطقه ها بوده و هم اکنون بارش ها ادامه دارد.

معتمدی زاده از مشترکین برق در منطقه ها برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری به خرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان کوشش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستاهای بی برق را تامین و پایدار نمایند.

وی بیان نمود: ماشین آلات سنگین و جرثقیل های شرکت برق جهت انتقال و جابجایی پایه های برق مورد احتیاج آماده هستند که از فردا به محض بازگشایی جاده دسترسی عملیات اجرای را برای وصل کردن برق پایدار اجرا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برف برق 60 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف برق 60 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید