بازی طراحی شده جوانان اسدآبادی وارد کتاب های درسی سراسر کشور شد

به گزارش وبلاگ فروش، به همت و تخصص دو جوان اهل اسدآباد یک محتوای آموزشی بر مبنای بازی وارد کتاب فارسی کلاس اول دبستان شد.

بازی طراحی شده جوانان اسدآبادی وارد کتاب های درسی سراسر کشور شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ فروش از همدان، یونس وصالی و عباس عبدی دو جوان نخبه اسدآبادی متولد 1374 هستند که در رقابت با بازی سازان سراسر کشور تخصص خود رااثبات و محتوای بازی خود را به اسم بخشی از کتاب های درسی ثبت کردند.

یونس وصالی یکی از این جوانان نخبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فروش اعلام کرد:بنده به همراه عباس عبدی و یکی از دوستان اهل شیراز پس از فراخوان وزارت آموزش پرورش مبنی بر ورود محتوای آموزشی الکترونیک به کتاب های درسی اقدام به طراحی یک بازی رایانه ای کردیم که این محتوا توانست در رقابت با بازی سازان سراسر کشور نظر کارشناسان تدوین کتب درسی وزارت آموزش و پرورش را جلب کند و به کتاب های بخوانیم و نگارش اول ابتدایی راه یابد.

او درباره جزییات بازی ساخته شده گفت: ورود به سرزمین های گوناگون و بازی های مختلف برای یادگیری نشانک ها مبنای اصلی این محتوا است.

این محتوا به وسیله QR code موجود در کتاب درسی برای دانش آموزان قابل استفاده است و دانش آموزان با اسکن این کد با گوشی تلفن همراه در بستر اینترنت وارد بازی خواهند شد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازی طراحی شده جوانان اسدآبادی وارد کتاب های درسی سراسر کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی طراحی شده جوانان اسدآبادی وارد کتاب های درسی سراسر کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید