اهدای کتاب به مراجعان کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در عید نوروز

به گزارش وبلاگ فروش، فاطمه جمالو، رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به ساعت کار فعالیت کتابخانه درایام نوروز، مطرح نمود: کتابخانه از ششم تا یازدهم فروردین هر روز ازساعت 9صبح تا 17:30 فعال است و به ارائه خدمات کتابخانه ای می پردازد.

اهدای کتاب به مراجعان کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در عید نوروز

وی ادامه داد: در این زمینه با توجه به اینکه بهار و عید نوروز است، به تمام مراجعان کتابخانه و اعضا به عنوان عیدی کتاب هدیه می دهیم.

جمالو بعلاوه به اجرای طرح ماهی حوض قصه ها اشاره نمود و گفت: این برنامه به صورت متمرکز در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرا می گردد از هشتم فروردین ماه و در آن به بچه هایی که ماهی تحویل می دهند، کتاب هدیه می دهیم.

به گفته وی، اجرای طرح اهدا و نذر کتاب با هدف جمع آوری کتاب های اهدایی شهروندان به منظور تامین منابع کتابخانه های منطقه ها محروم و روستایی نیز یکی دیگر از برنامه های کتابخانه فرهنگسرای اندیشه است.

جمالو با بیان اینکه تعداد منابع موجود کتابخانه حدود 59 هزار جلد در زمینه های موضوعی مختلف وبرای همه اقشار است، شرح داد: این کتابخانه دارای بخش های مختلف سالن های مطالعه خانم ها، سالن مطالعه آقایان، بخش کودک شامل (منابع کتابی ویژه کودک ونوجوان)، بخش کتب مرجع، بخش نشریات و اتاق های پژوهش ویژه محققان و پژوهشگران برای همه اعضا است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اهدای کتاب به مراجعان کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در عید نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کتاب به مراجعان کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در عید نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید