افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/سمنان مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و معاون منابع انسانی استانداری سمنان افتتاح شد.

افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در آیین افتتاح مرکز تعیین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران در سمنان با تمجید از اقدامات کمیته امداد استان اظهار کرد: کمیته امداد امان در چند سال اخیر برنامه ریزی بسیار خوبی در حوزه مقابله با فقر و توانمندسازی جامعه هدف خود داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح جامعه توانمدسازی مددجویان در استان سمنان اضافه نمود: کمیته امداد و دستگاه های حمایتی باید با شناخت درست و دقیق از نیازها برای رفع مشکل از مخاطبان خود قدم بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه کمیته امداد با پرداختن به طرح های اشتغالزا به سراغ نیاز روز جامعه رفته ادامه داد: باید بدانیم که اصل و اساس توسعه در افکار و اذهان و نه ابزار و ماشین آلات اتفاق می افتد و از همین رو است که توانمندسازی و آموزش جامعه هدف اهمیت دو چندان پیدا می کند.

وی ادامه داد: مهمترین و موثرترین کار شما در کمیته امداد شناسایی نیروی انسانی و جامعه هدف و آموزش و توانمندسازی وی برای سوق دادن او به سمت اشتغالی متناسب با استعداد وی و نیاز واقعی بازار کار است.

منصوری بر لزوم همکاری بیشتر بین کمیته امداد و مراکز دانشگاهی و مهارتی تاکید و گفت: برای رفع مسائل مددجویان باید ارتباط مستمر با دانشگاه ها، نخبگان و فعالان حوزه مهارت آموزی داشته باشید.

وی بر لزم توجه بیشتر به استارتاپ ها تاکید و بیان کرد: نیروهای خلاق و جوان از مهمترین سرمایه های کشورند و شما باید از این ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف خود بهره بگیرید.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: استانداری سمنان با همه توان آماده همکاری و همراهی با کمیته امداد و فعالان این حوزه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید