9 مقصد گردشگری رویایی برای سفر در کریسمس!

به گزارش وبلاگ فروش، زیباترین شهرهای دنیا برای سفر در کریسمس

جشن کریسمس، بزرگ ترین جشن و تعطیلات رسمی در بسیاری از کشورهای دنیاست. چند هفته مانده به کریسمس، شهرهای مختلف دنیا که این جشن را برگزار می کنند چراغانی می شوند و به یک میهمانی و ضیافت بزرگ تبدیل می شوند. تعطیلات کریسمس فرصت مناسبی برای خرید هم هست و بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید محصولاتشان را با تخفیف های شگفت انگیزی ارائه می کنند. از آن جا که مسافران بسیاری، تعطیلات کریسمس را برای سفر انتخاب می کنند در این بهترین مقاصد سفر در کریسمس را به شما معرفی می کنیم. این شهرها باشکوه ترین و زیباترین جشن های کریسمس را برگزار می کنند و از این نظر محبوبیت زیادی دارند. با خبرنگاران همراه باشید.

9 مقصد گردشگری رویایی برای سفر در کریسمس!

1- فنلاند، دهکده بابانوئل در لاپلند | Santa Claus Village

لاپلند بزرگ ترین و شمالی ترین منطقه در فنلاند است و یکی از زیباترین سرزمین های برفی در دنیاست. یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت لاپلند، دهکده بابانوئل است که گفته می شود محل تولد بابانوئل و به وجود آمدن این داستان محبوب شده است. خب، اگر قرار است برای سفر در کریسمس یک مقصد را انتخاب کنیم چه جایی بهتر از خاستگاه اصلی شخصیت محبوب و مشهور کریسمس، یعنی بابانوئل؟! اگر دوست دارید یک کریسمس واقعی را تجربه کنید، در کلبه های چوبی اقامت کنید، با سورتمه های چوبی که از طریق گوزن ها کشیده می شوند تردد کنید و حال و هوایی واقعا کریسمسی را تجربه کنید به دهکده بابانوئل بروید. در ایام کریسمس اگر ناگهان با یک یا چند بابانوئل در خیابان روبرو شدید اصلا تعجب نکنید، چون شما در محل تولد این شخصیت محبوب قرار دارید. دهکده بابانوئل تنها 2 کیلومتر با فرودگاه رونیمی فاصله دارد و به راحتی می توانید خود را به این مقصد محبوب برای سفر در کریسمس برسانید.

2- انگلیس، لندن | LONDON

لندن، مرکز جادویی انگلیس هم یکی دیگر بهترین مقاصد سفر در کریسمس است. در این کلانشهر جشن کریسمس به پرشورترین شکل ممکن برگزار می شود و خیابان ها و میادین مهم شهر به صحنه ای باشکوه از جشن کریسمس تبدیل می شوند. خیابان ها با چراغانی های زیبا و رنگارنگی تزئین می شوند، درخت های کاج بزرگ و نورانی در کنار مراکز خرید مدرن و بزرگ لندن قرار می گیرند و همه خود را برای این جشن بزرگ و باشکوه آماده می کنند. لندن جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و هرکس با هر سلیقه ای می تواند دلیل خوبی برای سفر به این شهر پیدا کند. اما اگر در ایام تعطیلات کریسمس به لندن سفر کنید می توانید در کنار جاذبه های معمول شهر، از شرکت در جشن باشکوه کریسمس هم لذت ببرید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

3- آلمان، کلن | Cologne

آلمان نیز جشن کریسمس را بسیار باشکوه و مفصل برگزار می کند و در میان شهرهای آلمان، زیباترین جشن کریسمس را در شهر کلن شاهد خواهید بود. این شهر به خاطر بازارهای کریسمس باشکوهش بسیار معروف است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در کریسمس به شمار میرود. محوطه مرکزی روبروی کلیسای جامع کلن از چند هفته مانده به کریسمس به فضایی پرشور و پرهیجان تبدیل می شود و بازارهای کریسمس، چراغانی ها و درخت های کاج بزرگ و باشکوه تجربه ای به یادماندنی از جشن کریسمس را برای شما فراهم می کنند.

4- فرانسه، پاریس | Paris

پاریس، مرکز زیبا و افسانه ای فرانسه همیشه گزینه ای مناسب برای سفر است و در هر فصل سال مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. اما اگر در پی یک مقصد عالی برای سفر در کریسمس هستید پاریس را انتخاب کنید. پاریس، شهر عشق از چند هفته مانده به جشن کریسمس با چراغانی ها و تزئینات رنگارنگ و زیبا خود را می آراید؛ خیابان ها و بلوارها با ریسه های رنگارنگ چراغانی می شوند، برج مشهور ایفل زیباتر از همیشه می شود و در هر خیابان و میدانی که بروید می توانید فضایی پرشور و کریسمسی را مشاهده کنید. اطراف برج ایفل، دیزلند پاریس، بازارها و مراکز خرید شانزه لیزه و مونتمارتر از جمله بهترین مکان ها برای جشن کریسمس هستند.

5- هلند، آمستردام | Amsterdam

آمستردام هم یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در کریسمس است و این جشن را با شکوه هرچه تمام تر برگزار می کند. جالب است بدانید که در اواسط ماه نوامبر و در طول یک راهپیمایی باشکوه و سرگرم کننده، بابانوئل با تشریفات کامل از شهر دیدن می کند. این جشن که به سنترکلاس (Sinterklaas) معروف است نام شخصیتی برگرفته از بابانوئل است که در کشور هلند بسیار پرطرفدار است. علاوه بر این، فستیوال نور که در محله پلانتاژ آمستردام برگزار می شود هم جشنی بسیار زیبا و پرتلالو است. بازارهای کریسمس و رویدادها و نمایش های مختلف هم به سرگرم کردن میهمانان و مردم محلی می پردازند. آمستردام یکی از بهترین مقاصد سفر در کریسمس به شمار میرود و با سفر به این شهر می توانید خاطره ای لذتبخش از جشن کریسمس داشته باشید.

6- لیتوانی، ویلنیوس | Vilnius

ویلنیوس، مرکز کشور لیتوانی و بزرگ ترین شهر این کشور است. از اواخر ماه نوامبر و دسامبر خیابان های شهر ویلنیوس با چراغانی های زیبا تزئین می شوند و میادین اصلی و مراکز خرید درخت های تزیین شده کریسمس را دم در قرار می دهند. با این حال، بزرگ ترین و اصلی ترین درخت کریسمس در میدان کاتدرال شهر برپا می شود و محوطه اطراف با ریسه ها و چراغانی های زیبا و رنگارنگ تزیین می شود. در میدان لوکیسکیو، بازار کریسمس و محوطه اسکیت نیز باعث سرگرم شدن توریست ها و مردم محلی می شود. اگر در ایام کریسمس به لیتوانی و شهر ویلنیوس سفر کردید پیشنهادمان بازدید از میدان کاتدرال، میدان لوکیسکیو، تالار شهر و خیابان گدیمینو است.

7- استرالیا، سیدنی | Sydney

شهر سیدنی استرالیا هم یکی از بهترین مقاصد سفر در کریسمس است. گروه های کر در مرکز خرید خیابان پیت، نورپردازی های زیبا و خیال انگیز روی دیوارهای تالار شهر سیدنی و تزیینات و چراغانی های زیبای ساختمان ملکه ویکتوریا در ایام کریسمس شهر را به ضیافتی رنگارنگ و پرنور تبدیل می کنند. جالب است بدانید که کریسمس در استرالیا و سیدنی، برخلاف بسیاری از کشورها در فصل تابستان اتفاق می افتد و به همین دلیل سرگرمیات و سرگرمی های فضای باز هم جزء برنامه های هیجان انگیز جشن کریسمس به حساب می آیند.

8- ژاپن، توکیو | Tokyo

کشور ژاپن با این که جزء کشورهای غربی و مسیحی نیست اما سال هاست که جشن کریسمس و سایر رسم و رسوم های غربی را در کشورش اجرا می کند. جالب این که ژاپن آنقدر این جشن را باشکوه و زیبا برگزار می کند که در سرتاسر دنیا معروفیت پیدا کرده و مسافران زیادی ژاپن را به عنوان مقصد سفر در کریسمس انتخاب می کنند. شهر توکیو با نزدیک شدن کریسمس غرق در نور می شود. مراکز خرید بزرگ و مدرن شهر با چراغانی ها و تزیینات کریسمسی جلوه دیگری پیدا می کنند و هرکدام سعی می کند بزرگ ترین و باشکوه ترین جشن کریسمس را برگزار کند. البته زیباترین و رویایی ترین جشن کریسمس را باید در باغ استارلایت توکیو تجربه کنید که با هزاران نور و چراغ کوچک به فضایی خیال انگیز و رویایی تبدیل می شود.

9- کانادا، کبک | Quebec

کبک یکی از اروپایی ترین شهرها در آمریکای شمالی است و هنوز هم تاثیر سبک زندگی اروپایی را می توان در این شهر مشاهده کرد. شهر کبک در ایام کریسمس به شهری نورانی و پر زرق و برق تبدیل می شود و به هر خیابان و محله ای که بروید تزئینات مجلل و زیبای کریسمسی خودنمایی می کنند. اگر برای سفر در کریسمس این شهر کانادایی را انتخاب کردید پیشنهاد می کنیم به خیابان های شهر قدیم کبک هم سری بزنید تا از فضای نورانی، برفی و رویایی این منطقه تاریخی لذت ببرید. منطقه قدیم کبک، خیابان پتی شامپلن، قصر سلطنتی و خیابان سن ژوزف از جمله دیدنی ترین مکان ها در ایام کریسمس هستند. با سفر به این شهر می توانید حال و هوای کریسمس اروپایی را در یکی از شمالی ترین شهرهای قاره آمریکا تجربه کنید.

منبع: pandotrip.com

منبع: الی گشت

به "9 مقصد گردشگری رویایی برای سفر در کریسمس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مقصد گردشگری رویایی برای سفر در کریسمس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید