یوتیوب بچه ها به روزرسانی شد ، اضافه شدن گزینه نظارت بر بچه ها

به گزارش وبلاگ فروش، شرکت یوتیوب امروز در یک پست وبلاگی اعلام نمود که دو آپدیت نو برای اپلیکیشن یوتیوب بچه ها ارائه نموده است.این گزینه برای کاربرانی از هر سن و سال مهم خواهد بود.

یوتیوب بچه ها به روزرسانی شد ، اضافه شدن گزینه نظارت بر بچه ها

به گزارش وبلاگ فروش به نقل از ورج،به روزرسانی یوتیوب بچه ها به والدین اجازه می دهد بر محتوایی که بچه هاشان می بینند، نظارت بیشتری داشته باشند.

بر این اساس اگر والدین تمایل نداشته باشند که بچه ها آنها به گستره وسیعی از مطالب و محتوای موجود در اپلیکیشن یوتیوب بچه ها، دسترسی پیدا نمایند، می توانند از میان کانال های قابل اعتماد، کانال مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایند.

جالب است بدانید به لطف یوتیوب بچه ها، کاربران اندرویدی در سراسر دنیا می توانند انواع ویدئو و کانال های دلخواه را برای بچه هاشان پخش نمایند.

آنها می توانند با یک تنظیمات منفرد - فقط با کلیک روی محتوای تائید شده - در پروفایل کودک اطمینان حاصل نمایند که تنها محتوایی را که به صورت دستی تنظیم شده است، دیدن نمایند. با یاری این به روز رسانی والدین بعلاوه می توانند فهرست بازیابی شده و مورد اعتماد بچه ها به وسیله شرکای یوتیوب را مشاهده نمایند.

تنظیم قسمت Approved content only، عملکرد جست و جو را نیز غیرفعال می نماید و بچه ها تنها می توانند همان محتوای تائید شده را مشاهده نمایند و امکان جست و جو ندارند.

منبع: انتخاب

به "یوتیوب بچه ها به روزرسانی شد ، اضافه شدن گزینه نظارت بر بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب بچه ها به روزرسانی شد ، اضافه شدن گزینه نظارت بر بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید