کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران: موتورسواران ایرانی خوب هستند ولی پیست مشکل دارد

به گزارش وبلاگ فروش، مربی سرشناس موتورسواری سرعت ایتالیا و دنیا که به ایران آمده بود و یک دور مسابقات کشوری را هم از نزدیک تماشا کرد، معتقد است موتورسواران ایران خوب هستند اما باید فکری به حال پیست کشور کرد.

کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران: موتورسواران ایرانی خوب هستند ولی پیست مشکل دارد

داریو مارکتی که هم اکنون سرمربی تیم ملی موتورسواری سرعت ایتالیا و سرمربی تیم باشگاهی دوکاتی است، در گفت و گو با وبلاگ فروش در خصوص مسابقاتی که موتورسواران ایران اجرا کردند، گفت: مسابقات شما از نظر سازماندهی و برگزاری و داوری خیلی خوب بود و بهتر از همه قهرمانان موتور سواری شما بودند مرا تحت تاثیر استعداد و تکنیک خود قرار دادند.

کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران در خصوص پیست موتورسواری و اتومبیلرانی آزادی هم گفت: پیست شما قدیمی است ولی پیست بدی نیست و نواقصی دارد که با رفع کردن آن نواقص می تواند برای موتورسواری مناسب باشد.

سرمربی تیم ملی موتورسواری سرعت ایتالیا در خصوص اینکه شرایط موتورسواران ایران را چطور دید؟ گفت: شرکت کنندگان در رقابت های 125 و 250 سی سی خوب بودند و جای پیشرفت دارند. در مجموع همه چیز خوب بود و جای پیشرفت زیادی در مقایسه با کشورهایی که هزینه و سابقه بیشتری در این رشته انجام داده اند، داشته اید .

داریو مارکتی سه دوره قهرمانی اروپا، سرمربیگری تیم های ملی ایتالیا و تیم باشگاهی دوکاتی را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران: موتورسواران ایرانی خوب هستند ولی پیست مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران: موتورسواران ایرانی خوب هستند ولی پیست مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید