چگونه بسته های اینترنت حذف شده همراه اول و ایرانسل را خریداری کنیم؟

به گزارش وبلاگ فروش، امروز مهلت ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت از مصرف کنندگان وزارت صمت به دو اپراتور عظیم کشور برای بازگرداندن بسته های اینترنت و تعرفه ها به شرایط قبل از 14 تیرماه تمام شد و هیچ حرکت و پاسخی از سوی همراه اول و ایرانسل ندیدیم.

چگونه بسته های اینترنت حذف شده همراه اول و ایرانسل را خریداری کنیم؟

پس از اخطارهای سازمان رگولاتوری، وزیر ارتباطات، ارسال نامه اخطار و جریمه 2 میلیاردی و تهدید به کسر زمان مجوز خدمات و غیره، همراه اول و ایرانسل هرگز عقب ننشسته و روی موضوع خودشان باقی ماندند تا برای اولین بار در تاریخ کشور وارد یک چالش و کش مکش جدی میان اپراتورها و دولت باشیم.

همراه اول و ایرانسل در تاریخ 14 تیرماه در اقدامی مشترک و هماهنگ شده، بسته های اینترنت پرمصرف حجم دار و مدت دار خود را از روی اپلیکیشن ها و سیستم های کد دستوری حذف کردند و قیمت اینترنت موبایل را افزایش دادند.

حرکتی که باعث شد صدای کاربران موبایل بلند گردد و از گرانی اینترنت و در دسترس نبودن بسته های با حجم بالا گله و شکایت نمایند. در حال حاضر، روی اپلیکیشن های این اپراتورها بسته اینترنت یک ماهه بیش از 2 گیگابیت قابل خریداری نیست.

این شرایط مشکلا جدی برای عمده کاربران اینترنت در ایران به وجود آورده است. بخش عمده ای از کاربران اینترنت در ایران از اینترنت موبایل استفاده می نمایند و برای درس و دانشگاه، پروژه های کاری، کسب وکار و ارتباطات یا سرگرمی خود وابسته به اینترنت موبایل هستند.

بسیاری از این کاربران منتظر بودند تهدیدها و اخطارها و فشارهای مسئولین روی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اثر کند و شاهد بازگرداندن بسته های اینترنت حذف باشند ولی با گذشته نزدیک به 3 هفته شاهدیم چنین اتفاقی نیفتاده است.

حالا، راه چاره چیست؟ آیا باید هر روز یک بسته اینترنت 2 گیگابیت با قیمت بسیار بیشتر از گذشته خریداری کنیم؟

در کوتاه مدت هم کوچ از اینترنت موبایل به اینترنت خانگی میسر نیست و برای بسیاری از کاربران این اقدام علمی نیست؟

چگونه بسته های اینترنت قدیمی را بخریم؟

خوشبختانه هنوز یک راه چاره برای خریداری و فعال سازی بسته های اینترنت قدیمی همراه اول و ایرانسل وجود دارد.

نمی دانیم چرا ولی اگر به سایت این اپراتورها مراجعه کنید؛ هنوز بسته های قدیمی و مدت دار را خواهید دید و کافی است این بسته ها را از روی وب سایت آن ها بخرید.

یعنی باید عادت خرید بسته از روی اپلیکیشن های همراه من و ایرانسل من یا خرید و فعال کردن بسته به وسیله کدهای دستوری را فعلا ترک نموده و برای خرید هر بسته سراغ وب سایت آن ها بروید.

خرید بسته های حذف شده همراه اول

برای خرید بسته های اینترنت همراه اول وارد سایت shop.mci شده و روی گزینه بسته ها کلیک کنید.

از بخش نوع بسته دنبال بسته ای که می خواهید بگردید. مثلا بسته های یک ماهه یا بلندمدت چند ماهه تا یک ساله.

وقتی بسته خود را پیدا کردید؛ روی گزینه سبز رنگ خرید بزنید و شماره موبایل سیم کارت خود را وارد کنید. دو شیوه پرداخت دارید: کسر از اعتبار/پرداخت روی قبض یا پرداخت آنلاین به وسیله درگاه بانک.

هر کدام را که تمایل دارید انتخاب و ادامه دهید تا بسته اینترنتی برای سیم کارت شما فعال گردد.

خرید بسته های حذف شده ایرانسل

برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل وارد سایت irancell شده و از منوی خرید وارد گزینه بسته ها شوید. حالا می توانید به راحتی تمام بسته های اینترنت ایرانسل از جمله بسته های طولانی مدت چند ماهه را ببینید.

می توانید با فیلترهایی که در این وب سایت هست به دنبال بهترین بسته مناسب خود بگردید یا بسته های مختلف را با هم مقایسه کنید.

وقتی بسته خود را انتخاب کردید؛ روی گزینه زرد رنگ خرید بزنید و شماره سیم کارت خود را وارد کنید و ادامه دهید تا به صفحه پرداخت و خرید بسته بروید.

توجه کنید مهم نیست سیم کارتی که می خواهید برای آن بسته بخرید روی گوشی تلفن همراه یا مودم است؛ کافی است شماره موبایل سیم کارت را داشته باشید تا برای آن بسته بخرید.

حالا که همراه اول و ایرانسل حاضر نیستند؛ بسته های حذف شده را دوباره برگردانده و با قیمت مصوب دولت بفروشند؛ چرا ما بسته گران قیمت بخریم؟

دیروز، سایت زومیت یک مقایسه از انواع بسته های اینترنت موبایل در ایران منتشر کرد. حیفم آمد اگر کاربر این مقایسه را هنوز ندیده؛ از دست…

همه خبرهای امروز معطوف به راه اندازی اولین شبکه 5G در ایران شده است. صبح امروز، چهارشنبه یکم مردادماه 1399 به گزارش ایرانسل، اولین سایت فایوجی…

حتما عبارت مصرف اینترنت آزاد به گوش شما خورده است. وقتی هیچ بسته یا طرحی از اپراتورهای موبایل برای اینترنت گوشی تلفن همراه خود فعال…

بیش از یک هفته از تغییرات جدید در ارائه بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل می گذرد. تغییراتی که با حذف بسته های بلندمدت و مقرون به صرفه و…

از شب گذشته، بعضی از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی از گران شدن بسته های اینترنت محبوب و پرمصرف ایرانسل خبر دادند. کاربرانی که برای تمدید…

مشاهده به جامانده بسته اینترنت برای سیم کارت هایی که در مودم همراه هستند؛ یک چالش برای کاربران است. معمولا اپراتورها روش های مختلفی برای مشاهده به جامانده بسته اینترنت…

دهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول صبح روز سه شنبه 27 خرداد ماه با حضور 92.13 درصدی سهامداران در سالن اجتماعات همراه اول برگزار گردید. …

این مطلب در تاریخ 8 خردادماه 1399 به روزرسانی شد اگر به سایت ایرانسل مراجعه نموده باشید یا با حضور در یکی از دفاتر این شرکت…

منبع: شبکه چی

به "چگونه بسته های اینترنت حذف شده همراه اول و ایرانسل را خریداری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بسته های اینترنت حذف شده همراه اول و ایرانسل را خریداری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید