چطور با مو و لباستان ابراز وجود کنید

به گزارش وبلاگ فروش، همه بدشان می آید که کسی به آنها بگوید لباست خیلی قشنگه ولی فکر نمی کنم بهت بیاد یا مناسب تو باشه… چون شما خودتان را می شناسید و لازم نیست دیگران برای شما تصمیم بگیرند که چه چیزی برازنده شماست. درست است؟

چطور با مو و لباستان ابراز وجود کنید

در ادامه، می خواهیم به شما یاد بدهیم که چطور خودتان را با مو، لباس، آرایش، کفش، زیورآلات و تمام چیزهای دیگر نشان دهید و ابزار وجود کنید. با فوت وفن همراه باشید.

مراحل انجام کار

مرحله اول: با موسیقی هایی که گوش می دهید کار خود را آغاز کنید؛ راک، پاپ، بلوز، سنتی یا سبک های موسیقایی دیگر. بعد از اینکه سبک موسیقی خود را انتخاب کردید، لیستی از تمام انواع مختلف موسیقی که به آن گوش می دهید تهیه کنید. اگر دوست دارید به یک هنرمند یا یک باند در همان ژانر گوش دهید، نام آن هنرمند یا باند را یادداشت کنید.

مرحله دوم: به چیزهایی که به دیگران می گویید توجه کنید و آنها را یادداشت کنید. بنویسید که چطور رفتار می کنید، در طول روز چه کارهایی انجام می دهید. آنها را در خاتمه روز مرور کنید و سپس تصمیم بگیرید که شخصیت شما چگونه است. اگر مطمئن نیستید از کسی بپرسید. این شخص می تواند معلم شما، اعضای خانواده یا دوستتان باشد. بعد از اینکه کارتان تمام شد، آن را هم به لیست خود اضافه کنید.

مرحله سوم: هر چیز دیگری که دلتان خواست را اضافه کنید اما در این کار افراط نکنید. (مثلاً لازم نیست بنویسید اهل کدام کشورید، چه خلق و خویی دارید، جملات قصار شما چیست یا چه کارهایی انجام می دهید.

مرحله چهارم: حالا به خرید بروید. هر چیزی که به لیستتان مربوط است و دوست دارید را یادداشت کنید. خیلی پول خرج نکنید. شاید بعداً مقداری پول لازم داشته باشید. بنابراین، کمی از آن را برای آینده پس انداز کنید. باز هم می گوییم که پولتان را صرف چیزهایی که مناسب شما نیست و دوست ندارید نکنید. بعد از این که چیزهایی که نشان دهنده شخصیت شماست را خریداری کردید، سراغ مرحله بعدی بروید.

مرحله پنجم: برای این که آن را به سلیقه خودتان کنید وقت بگذارید. دکور بزنید، دکور بزنید و دکور بزنید! اول از همه چیزهایی را پیدا کنید که روی بلوز یا پیراهنتان بیاندازید. سنگ های قیمتی، دکمه، زیورآلات براق یا چیزهای دیگر. تا زمانی که این وسایل به شما تعلق دارند می توانید نام خود را هم روی آنها بنویسید.

مرحله ششم: یک نگاه کلی بیاندازید و هر چیزی که حس می کنید باید به تیپ جدیدتان اضافه کنید را به عنوان مکمل بیافزایید.

مرحله هفتم: حالا یک مدل مو انتخاب کنید. هر کسی از یک مدل مو خوشش می آید اما باید مناسب شما بوده و با شخصیت شما همخوانی داشته باشد. این مدل مو می تواند لایه لایه، ساده، کوتاه، بلند، رنگ شده یا هر چیز دیگر باشد. قبل از این که دست به انتخاب بزنید، به یک آرایشگر مراجعه کنید و از او بپرسید که چه مدل مویی به شما بیشتر می آید. حتماً مدلی را انتخاب کنید که دوست داشته باشید و برازنده شما باشد. خودتان موهایتان را کوتاه نکنید؛ مگر این که قبلاً این کار را انجام داده اید و دوستش دارید. در خصوص رنگ کردن موهایتان نیز همین قاعده صدق می نماید. رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید؛ ممکن است ترکیبی از چند رنگ را دوست داشته باشید. اگر نمی خواهید موهایتان را کوتاه یا رنگ کنید، مدل مویی را انتخاب کنید که در مدرسه، پاساژ یا مهمانی از آن استفاده می کنید.

مرحله هشتم: حالا آرایش کنید. اگر ظاهر شما از نظر دیگران خوب است، فقط کافیست کمی رنگ به آن اضافه کنید. اگر موسیقی دوست دارید، آرایشتان را فانکی و امروزی کنید. همه جای صورت خود را غرق آرایش نکنید و به اصطلاح مادربزرگ ها لازم نیست هفت قلم آرایش کنید؛ مگر این که آکنه، جوش یا لک داشته باشید و بخواهید تمام صورت خود را با آرایش و کرم بپوشانید. اگر نمی خواهید خیلی آرایش کنید، هر روز کرم مرطوب کننده به صورت خود بمالید و کمی ریمل و برق لب بزنید.

منبع: فوت و فن

به "چطور با مو و لباستان ابراز وجود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با مو و لباستان ابراز وجود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید