آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با طرفداران مان پس از باخت مقابل استقلال است

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی اروگوئه ای تیم فوتبال الریان از تأثیر شکست مقابل استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت.

آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با طرفداران مان پس از باخت مقابل استقلال است

به گزارش وبلاگ فروش، دیه گو آگیره که شاگردانش پس از شکست سنگین 5 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) مقابل استقلال تهران از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماندند، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از ملاقات شنبه شب شاگردانش مقابل الدحیل در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر گفت: بازی با الدحیل بسیار مهم و البته سخت است. اگر ما می خواهیم به عنوان قهرمانی در این رقابت ها برسیم، باید کوشش کنیم. این بازی فرصتی برای آشتی با طرفداران مان پس از باخت مقابل استقلال ایران است.

وی اضافه کرد: به چالش کشیده شدن در بازی های اخیر ما را به سمت پیشرفت سوق می دهد، این در حالی است که ما در حال گذر از یک دوره نزولی هستیم، اما این همان تیمی است که از سه هفته پیش برای قهرمانی رقابت می نماید. این دوره همه در نهایت با همه سختی هایش می گذرد. به نظرم راهکار هم این است که با بازگشت به سطح مدنظرمان برای کسب عنوان قهرمانی کوشش کنیم.

سرمربی اروگوئه ای الریان در سرانجام در مورد تأثیر شکست سنگین مقابل استقلال روی تیمش اظهار داشت: پس از باخت به استقلال حس بدی داشتیم اما همین حس باعث می گردد تا بازیکنان ما قدرتمندتر بازگردند. ما باید به توانایی های خود باور داشته باشیم و به سطح عادی مان بازگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با طرفداران مان پس از باخت مقابل استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با طرفداران مان پس از باخت مقابل استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید