پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

به گزارش وبلاگ فروش، ایرانسل یکی از محبوب ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور است که خدمات گسترده اینترنتی و مکالمه را با کم ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می­دهد.

پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

هزینه استفاده از خدمات این اپراتور بسیار مناسب و ارزان است. ایرانسل با ارائه دو نوع سیم کارت اعتباری و شارژی جوابگو احتیاج کاربران است. اگر شما هم جزو مشترکین این اپراتور هستید احتمالا سوالات زیادی در مورد خرید شارژ ایرانسل یا پرداخت قبوض سیم کارت اعتباری دارید؛ اینکه کدامیک از آن ها به صرفه تر است؟ چگونه سیمکارت دائمی یا اعتباری خود را شارژ کنیم؟ و... نگران نباشید تاپ بستری را فراهم نموده است تا بتوانید به راحتی آب خوردن سیمکارت اعتباری و دائمی خود را شارژ کنید و به پرداخت قبوض آن ها بپردازید.

سیم کارت اعتباری بخریم یا دائمی؟

اگر می خواهید به جمع مشترکین ایرانسل بپیوندید، احتمالا این سوال فکر شما را درگیر نموده است که سیم کارت اعتباری بخریم یا دائمی؟ سیم کارت­های اعتباری ایرانسل را ابتدا باید شارژ کنید تا بتوانید از خدمات آن ها همانند مکالمه، بسته های اینترنت، پیامک و... بهره ببرید. زمانی که شارژ نداشته باشید انجام هیچ کدام از آن ها برایتان امکان پذیر نخواهد بود. البته ایرانسل به منظور رفاه بیشتر مشترکین سیم کارت های اعتباری، خدماتی همانند پرداخت به وسیله مخاطب و... را هم فراهم نموده است که بتوانید پیامک بدهید و هزینه آن به وسیله فرد گیرنده واریز گردد یا صحبت کوتاهی داشته باشید و هزینه آن را بعدا پرداخت کنید. اما این امکانات هم صرفا برای تماس ها و پیامک های داخل شبکه­ای (ایرانسل به ایرانسل) قابل استفاده است.

اگر شما می خواهید سیمکارت دائمی ایرانسل خریداری کنید، باید خودتان را برای دریافت قبض تلفن در آخر ماه آماده کنید. شما بدون دغدغه داشتن شارژ در طول ماه می توانید در هر لحظه با سیم کارت دائمی مکالمه کنید، پیامک ارسال نمایید و از داده تلفن همراه خود بهره ببرید. اما در سرانجام ماه باید قبض آن را پرداخت کنید. مقدار مصرف شما هرچه بیشتر باشد، با قبض سنگین تری روبرو خواهید شد که می توانید با استفاده از شیوه های مختلف آن را پرداخت کنید.

نحوه خرید شارژ ایرانسل

سیمکارت اعتباری خود را می توانید به روش های مختلفی به آسانی در هر لحظه شارژ کنید. انواع روش های خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری ایرانسل عبارت اند از:

  • سایت ایرانسل

شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی ایرانسل، از قسمت خرید شارژ سیم کارت خود را به مبلغ دلخواهتان شارژ کنید.

  • اپلیکیشن ایرانسل من

این اپ به وسیله اپراتور ایرانسل طراحی شده و با نصب آن روی گوشی خودتان می توانید به آسانی خرید شارژ خود را انجام دهید و از مقدار شارژ، حجم بسته اینترنتی و... هم آگاه شوید.

  • خرید غیرمستقیم

خرید غیرمستقیم شارژ ایرانسل را می توانید از خودپردازها، کارت خوان ها و... انجام دهید. در این صورت شما باید از کد رهگیری # رمز 16 رقمی شارژ ایرانسل*141* بهره ببرید.

پرداخت قبوض سیم کارت دائمی ایرانسل

پرداخت قبوض سیم کارت­های ایرانسل، همانند نحوه خرید شارژ برای سیم کارت­های اعتباری است. تنها باید به جای خرید شارژ گزینه پرداخت قبض را در وب سایت ایرانسل و اپ ایرانسل من، انتخاب کنید.

تعرفه کدامیک از سیم کارت های ایرانسل پایین و ارزان است؟ دائمی یا اعتباری؟

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه در سیم کارت های ایرانسل یکسان نبوده و با یکدیگر فرق می نماید و عبارت اند از:

تعرفه سیم کارت دائمی

  • هزینه مکالمه ایرانسل به ایرانسل دقیقه ای 59.9 تومان

  • هزینه مکالمه ایرانسل با دیگر خطوط و خط ثابت 59.9 تومان

  • ارسال پیامک فارسی 11.9 تومان

  • ارسال پیامک انگلیسی و لاتین 25.2 تومان

  • اگر بسته­ های اینترنتی ایرانسل را خریداری ننموده باشید، مصرف اینترنت شما به صورت آزاد و به ازای هر کیلوبایت محاسبه می گردد.

تعرفه سیم کارت اعتباری

  • هزینه مکالمه ایرانسل به ایرانسل دقیقه ای 89.9 تومان

  • هزینه مکالمه ایرانسل با دیگر خطوط و خط ثابت 89.9 تومان

  • ارسال پیامک فارسی 13.6 تومان

  • ارسال پیامک انگلیسی و لاتین 29.4 تومان

  • اگر بسته ­های اینترنتی ایرانسل را خریداری ننموده باشید، مصرف اینترنت شما به صورت آزاد و به ازای هر کیلوبایت محاسبه می گردد.

با تاپ، دو سوته سیم کارتتو شارژ کن!

این یک خبر خارق العاده برای دارندگان سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل است، شما می توانید در هر لحظه بدون هیچ محدودیتی برای سیم کارت خود به وسیله وب سایت تاپ، شارژ خریداری کنید و قبض آن را پرداخت کنید. کافی است از قسمت پرداخت قبض یا خرید شارژ، مبلغ و شماره مدنظرتان را وارد کنید. به همین آسانی!

چرا تاپ را انتخاب کنیم؟

تاپ یک بستر ایده آل برای کاربران فراهم نموده است تا در محیطی مطمئن در کم ترین زمان ممکن، پرداخت قبوض تلفن همراه خود را انجام دهند و سیم کارتشان را شارژ نمایند. علاوه بر پرداخت قبض تلفن، امکان پرداخت دیگر قبوض هم در تاپ وجود دارد. شما می توانید به صورت مستقیم علاوه بر سیم کارت خودتان، سیم کارت دوستان و نزدیکان خود را نیز شارژ کنید. ناگفته نماند که امکان خرید شارژ برای سیم کارت های دائمی ایرانسل هم در تاپ وجود دارد. تنها باید نوع سیم کارت را به دائمی تغییر دهید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید