هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفران ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفران برای امسال ابلاغ شد.

هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفران ابلاغ شد

غلامرضا قوسی، شب گذشته 8 آبان به رسانه های گروهی گفت: امسال در طرح خرید حمایتی زعفران ابلاغ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفراندر کشورمجری طرح، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی است و برای خرید زعفران هزار میلیارد تومان ابلاغ شده است.

به گزارش وبلاگ فروش، وی افزود: در این طرح سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی هستند که سهم تسهیلات هر استان به میزان خرید در آن استان بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح خرید حمایتی زعفران از اول آبان اغاز شده است، گفت: پیش بین شده در این طرح 200 تن زعفران خشک از کشاورزان خریداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی شرح داد: در این طرح قیمت هر کیلوگرم زعفران نگین 20 میلیون و 500 هزار تومان، شبه نگین 16 میلیون تومان، پوشال مرغوب 15 میلیون و 500 هزار تومان، پوشال معمولی 13 میلیون و 500 هزار تومان و زعفران دسته هر کیلوگرم 11 میلیون تومان خریداری می شود.

قوسی افزود: بانک عامل موظف است نسبت به پرداخت مبلغ تسهیلات به حساب کشاورزان زعفرانکار معرفی شده از طریق مجری طرح حداکثر ظرف مدت پنج روز اقدام کند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات بسته به شرایط و نیاز تا 5 هزار میلیارد تومان هم قابل افزایش است، یادآور شد: طرح خرید حمایتی زعفران از اول آبان تا سه ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفران ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید حمایتی زعفران ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید