نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!

به گزارش وبلاگ فروش، پرسپولیس در شرایطی باید در استادیوم آزادی در مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که میلاد سرلک شرایط نامشخصی دارد. این بازیکن از روز آینده (یکم شهریورماه 1402) سرباز می گردد، ولی طبق قانون اگر به تیم ملی دعوت بگردد، می تواند تا 30 سالگی بازی کند.

نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!

در این زمینه پرسپولیسی ها مدعی اند که میلاد سرلک مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد، چرا که لیست تازه تیم ملی به طور غیررسمی اعلام شده و بازیکن های دعوت شده پاسپورت خود را تحویل داده اند و کارهای انگشت نگاری در سفارت بلغارستان برای اردو اجرا شده و هافبک پرسپولیس نیز این مراحل را طی نموده است. با این وصف او می تواند همچنان از معافیت بازیکنان ملی پوش بهره ببرد و در هفته سوم برای پرسپولیس مقابل ذوب آهن بازی کند.

این موضوعی است که البته ذوب آهنی ها اصلا اعتقادی به آن ندارند و معقتدند که میلاد سرلک در حال حاضر بازیکن تیم ملی نیست و مدرک محکمه پسندی هم برای حضور او در لیست امیر قلعه نویی برای اردوی اتریش وجود ندارد.

آخرین واکنش مربوط به این موضوع با انتشار یک استوری به وسیله نکیسا مدیرعامل ذوب آهن مطرح شده و او تاکید نموده که میلاد سرلک از تاریخ یکم شهریورماه سرباز است و نباید در مصاف با ذوب آهن بازی کند. در واقع نکیسا با انتشار این استوری به صورت غیرمستقیم از پرسپولیس خواسته تا به تبعات استفاده از میلاد سرلک در ملاقات روز آینده فکر کند و احتمالا در صورتی که شاهد حضور شماره 10 سرخپوشان در مصاف روز آینده باشیم، باشگاه ذوب آهن از این بازیکن و پرسپولیس شکایت خواهد نمود.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید