نارضایتی نسل جوان از دموکراسی بر طبق مطالعه دانشگاه کمبریج

به گزارش وبلاگ فروش، یک مطالعه از سوی دانشگاه کمبریج نشان داد، نسل جوان جهان به ویژه در اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا و استرالیا بیشتر از هر زمانی در قرن گذشته سرخورده و ناراضی از دموکراسی هستند.

نارضایتی نسل جوان از دموکراسی بر طبق مطالعه دانشگاه کمبریج

به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس این مطالعه نسل زاده دوره 1981 تا 1996 (Millennials) سرخورده تر از نسل متولدین دوره 1965 تا 1981 (Generation X) و یا نسل زاده دوره 1944 تا 1964 (Baby Boomers) و نسل دوره 1918 تا 1943 (Interwar Generation) هستند.

در این مطالعه دانشگاه کمبریج تصریح شد: در سراسر جهان نسل های جوانتر نه فقط از عملکرد دموکراسی ناراضی تر از نسل قدیم هستند اما همچنین نسبت به نسلهای قبلی در مراحل مشابه عمرشان ناخشنودتر هستند.

تصویر بدی در آمریکا، برزیل، مکزیک، آفریقای جنوبی، فرانسه، استرالیا و بریتانیا وجود دارد.

با این حال در آلمان، کره جنوبی و بسکمک از جمهوری های پساکمونیستی شرق و مرکز اروپا رضایت افزایش یافته است.

این گزارش بیان کرد، دلیل اصلی پشت سرخوردگی از دموکراسی در میان نسل جوان، نابرابری در ثروت و درآمد است. این گزارش بر اساس آمار و ارقام نشان داد که نسل Millennials حدود یک چهارم از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند در حالی که تنها سه درصد از ثروت را در اختیار دارند. نسل Baby Boomers در سن مشابه 21 درصد از ثروت را داشتند.

در این مطالعه همچنین مشخص شد چالش پوپولیستی در قبال سیاستهای جریان اصلی و تشکیلاتی می تواند عملا به ارتقای تعامل دموکراتیک از طریق شوک وارد کردن به احزاب و رهبران میانه رو برای جلوگیری از پوسیدگی کمک کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "نارضایتی نسل جوان از دموکراسی بر طبق مطالعه دانشگاه کمبریج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی نسل جوان از دموکراسی بر طبق مطالعه دانشگاه کمبریج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید