موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 سازه دریایی در سواحل مازندران

به گزارش وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس خبرهای واصله، موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 سازه دریایی در سواحل مازندران صورت گرفت.

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 سازه دریایی در سواحل مازندران

سعید کیا کجوری، مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در گزارشی به رسانه ها گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 شاخه موج شکن ویژه پرورش ماهی متعلق به شرکت تعاونی پرورش ماهی خاویاری قره برون ساری و بعلاوه سکوی تفریحی مجتمع آموزشی کوثر بابلسر موافقت کرد.

براساس بند 22 ماده سه آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز به وسیله مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه های دریایی می توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام نمایند.

منبع: همگردی

به "موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 سازه دریایی در سواحل مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از 2 سازه دریایی در سواحل مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید