ملی پوش فوتبال ایران جام جهانی قطر را از دست داد

به گزارش وبلاگ فروش، تهران (پانا) - اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه هال سیتی انگلیس به علت پارگی از ناحیه همسترینگ، بازی های جام جهانی را از دست داد.

ملی پوش فوتبال ایران جام جهانی قطر را از دست داد

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه هال سیتی انگلیس 2 هفته پیش و در جریان یکی از بازی های این تیم در لیگ جزیره دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد.

بعد از انجام معاینات پزشکی دکتر های باشگاه هال سیتی اعلام کردند که صیادمنش برای مدت 6 هفته از میادین دور خواهد بود، اما به نظر می رسد آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش ایرانی بسیار جدی و بهبودی او بیش از 6 هفته طول خواهد کشید.

سایت hulldailymail انگلیس امروز در جدیدترین خبر خود درباره آسیب دیدگی صیادمنش نوشت: پارگی همسترینگ اللهیار صیادمنش مثبت نیست و این مهاجم احتیاج به عمل جراحی دارد. قرار است مهاجم ایرانی این هفته در لندن زیر تیغ جراحی برود و برای بازگشت به میدان حداقل 3 ماه از میادین دور خواهد بود. با این شرایط امید صیادمنش برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر که کمتر از 3 ماه دیگر آغاز می گردد، از دست رفت.

مسابقات جام جهانی 2022 قطر از 29 آبان آغاز می گردد و تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ملی پوش فوتبال ایران جام جهانی قطر را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش فوتبال ایران جام جهانی قطر را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید