مشکل عیسی آل کثیر حل شد؟

به گزارش وبلاگ فروش، خبری که پیش از شروع هفته اول رقابت های لیگ بیست و سوم از سازمان لیگ به بیرون درز کرد و عیسی آل کثیر را از لیست بازیکنان در دسترس مورایس برای ملاقات با تراکتور خارج کرد، با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر خاتمه در مسیری پیش می رود که سپاهانی ها انتظارش را دارند.

مشکل عیسی آل کثیر حل شد؟

عیسی آل کثی، مهاجم جنوبی سابق پرسپولیس، که این فصل با قراردادی غیرمنتظره مسیرش را به سمت اصفهان تغییر داد، با سخت گیری سازمان لیگ نسبت به ارقام باشگاه و عبور از سقف قرارداد نتوانست در 3 بازی ابتدایی فصل به لیست 17 نفر قبلی طلایی پوشان اصفهانی اضافه گردد، اما با تغییراتی در قرارداد و با وجود تمام اخبار و شایعاتی که درباره جدایی احتممالی این مهاجم به گوش می رسید، درنهایت آل کثیر در اصفهان ماندنی شده و او برای احتمالا برای ملاقات هفته چهارم سپاهان مقابل پیکان در دسترس مورایس خواهد بود.

طی این مدت حداقل دو باشگاه معروف لیگ رجحان پرسپولیس و تراکتور با توجه به مسئله ای که در ثبت قرارداد عیسی به وجود آمده بود، اندکی به جذب او امیدوار شده بودند. در این بین پرسپولیس اگرچه پروژه خود را روی جذب یک مهاجم خارجی متمرکز نموده، اما بازگشت عیسی می توانست خبری خوب برای کادر فنی این تیم بعد از 3 بازی ابتدایی باشد. البته که یحیی گل محمدی مخالف بازگشت آل کثیر بود و به شکلی کنایی در انتها بازی آلومینیوم در هفته اول مسابقات هم اعلام نمود، قرمز ها بازیکنان سایر تیم ها را نخواهند گرفت...

اما ماجرای عیسی و سپاهان طور دیگری پیش رفت و او به هیچ وجه در لیست مازاد طلایی پوشان حضور نداشت. آن ها به هر تمهیدی که بود، با تغییر در قرارداد، این مهاجم گلزن دربی ها را در مشت خود نگه داشتند و البته این چیزی است که از سپاهان هم انتظار می رود؛ تیمی که در از دست دادن بازیکن به صورت سنتی خصلتی عجیب و غریب دارد و حالا که آل کثیر را به نفرات خود اضافه نموده، محال است او را دوباره به تیم دیگری به خصوص مدعیان لیگ پر بدهد.

البته که این تنها مشکل مدیران سپاهان نیست و آن ها برای اینکه اتفاقات فصل گذشته و از دست رفتن امتیازات سرنوشت ساز برایشان تکرار نگردد، باید هر چه سریع تر برای برایان دابو، هافبک بورکینافاسویی، هم راه حلی پیدا نمایند. این بازیکن که برای ایجاد توازن در سپاهان احتیاج مبرم به اضافه شدن او به اردو وجود دارد، چند هفته ای می گردد که در اصفهان حضور دارد و در محیط ایزوله باشگاه اصفهانی در کمپ باغ فردوس که به سختی خبری از دیوار های آن به بیرون درز می نماید، در حال تمرین و آماده نگه داشتن خود است.

فارغ از اینکه چه اتفاقاتی قرار است پیرامون سپاهان و برایان دابو بیفتد، موضوع حائزاهمیت برای سپاهان قانونی شدن قرارداد عیسی آل کثیر است و چه خبری بهتر از اینکه صید چشم گیر آن ها در پنجره تابستانی از تیم رقیب، در مصاف هفته چهارم طلایی پوشان اصفهانی که یک بازی نه چندان سخت برابر پیکان خواهد بود، محک زدن خود را آغاز کند و رفته رفته آماده مسابقات حساس آسیایی و همین طور مسابقات لیگ برتر پس از فیفادی شهریورماه گردد.

عیسی آل کثیر در مصاف هفته اول طلایی پوشان با تراکتور همراه سایر بازیکنان سپاهان حضور داشت و پیش از آغاز مسابقه نیز یکی از سوژه های مورد توجه عکاسان برای ثبت تصویر بود. او، اما در دو هفته گذشته دیگر در حین دو ملاقات سپاهان در دربی و سپس مصاف با استقلال در استادیوم فولادشهر و سپس نقش دنیا دیده نشد، اما حالا به نظر می رسد پس از چند هفته بلاتکلیفی انتها می تواند برای تیم جدیدش به میدان برود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "مشکل عیسی آل کثیر حل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عیسی آل کثیر حل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید