ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟

به گزارش وبلاگ فروش، این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد؛ فیلمی که برای 6 سال پیش است اما اصل ماجرا چیست؟

ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟

به گزارش وبلاگ فروش از خرم آباد، در روز های اخیر فیلمی از آزار و اذیت یک معلم به وسیله دانش آموزانش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که این امر ناراحتی و واکنش های فراوانی از سوی افکار عمومی و مردم را در پی داشته است.

صیاد درگاهپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: وی معلم یکی از روستا های شهرستان بروجرد بوده که بیش از یک سال بود که ، بازنشسته شده است.

وی گفت: این فیلم که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به شش سال پیش است.

صیاد درگاهپور گفت: همان موقع هم حراست و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قصد ورود به این قضیه را داشته اند که این معلم اعلام کردند که این ها دانش آموزان من بوده اند و من هم گذشت نموده ام.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: متأسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی و فشار روحی به خانواده این معلم شده است.

بعلاوه در این رابطه محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: این فیلم تازه نیست و مربوط به حدود 5 سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستا های شهرستان بروجرد است.

وی گفت : این معلم سال های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی نموده اند.

منبع: مهر

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بخشیدن دانش آموزان به وسیله معلم چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید