فرعباسی: امیدوارم در حد توانم به اعتماد کادر فنی پاسخ داده باشم، فقط می توان گفت حیف شد

به گزارش وبلاگ فروش، دروازه بان تیم فوتبال امید کشورمان گفت: از مربیان تیم امید تشکر می کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند.

فرعباسی: امیدوارم در حد توانم به اعتماد کادر فنی پاسخ داده باشم، فقط می توان گفت حیف شد

به گزارش وبلاگ فروش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حبیب فرعباسی درباره حضورش در ترکیب تیم امید و رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 گفت: ابتدا از آقای استیلی و همچنین حبیبی (مربی دروازه بان های تیم امید) تشکر می کنم که نام مرا در فهرست نهایی قرار دادند و به من اعتماد کردند. امیدوارم در حد توانم به این اعتماد پاسخ داده باشم.

وی در ادامه افزود: وقتی آن اتفاق تلخ برای معراج افتاد و مصدوم شد همه ما ناراحت شدیم. به هرحال معراج برای این تیم مدت زیادی زحمت کشیده و دروازه بان اول بود. مهدی نوراللهی هم مدت ها در اردوی تیم امید حضور داشت. وقتی اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند به من اعتماد کنند ابتدا از معراج و مهدی که به جز هم پست بودن رفیق و دوست نزدیک هستیم، رخصت گرفتم، چون در این تیم از من قدیمی تر بوده و زحمت کشیده بودند.

دروازه بان تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: از مربیان تیم امید تشکر می کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند. تلاش کردم بهترین عملکرد را در این سه بازی داشته باشم، اما حیف که این تلاش و البته زحمت تمام بچه ها منجر به صعود نشد.

فرعباسی در انتها شرح داد: تمام بچه ها، بازیکنان و اعضای کادر فنی شبانه روز برای این تیم زحمت کشیدند. واقعاً فقط می توان گفت حیف شد. روز ما نبود و توپ های مان به گل تبدیل نشد، در غیر این صورت با اختلاف زیاد چین را شکست می دادیم و به مرحله بعدی می رفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرعباسی: امیدوارم در حد توانم به اعتماد کادر فنی پاسخ داده باشم، فقط می توان گفت حیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرعباسی: امیدوارم در حد توانم به اعتماد کادر فنی پاسخ داده باشم، فقط می توان گفت حیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید