عکس ، وایت و هوک در هوای بارانی فرودگاه زوریخ ، گفتگوی تلفنی با ترامپ

به گزارش وبلاگ فروش، رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا برای استقبال از کهنه سرباز نیروی دریایی ایالات متحده که تازه از ایران به سوئیس منتقل شده، به فرودگاه زوریخ رفت.

عکس ، وایت و هوک در هوای بارانی فرودگاه زوریخ ، گفتگوی تلفنی با ترامپ

به گزارش وبلاگ فروش، برایان هوک که از افراطی ترین افراد حاضر در دولت آمریکا علیه ایران است، از آمریکا تا سوئیس پرواز کرد تا نخستین شهروند آمریکایی را که در دوران زمامداری دانلد ترامپ در ایران بازداشت شده بود، با خود به ایالات متحده ببرد. وایت پس از بهبودی نسبی از ابتلا به کرونا به سفارت سوئیس در تهران (حافظ منافع آمریکا) تحویل شد و روز گذشته با جت اختصاصی هواپیمایی سوئیس تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.

مایکل وایت که کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکاست، اواخر سال 2018 در مشهد بازداشت و به 10 یا 13 حبس محکوم شد. او به دلیل بیمار شدن در زندان چند ماه آخر حضور در تهران را در سفارت سوئیس گذراند و سرانجام روز پنجشنبه به زوریخ رفت تا از آنجا راهی زادگاه خود ایالات متحده گردد. وایت در زوریخ تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا حرف زد و در پاسخ به خبرنگار فاکس نیوز گفت که وقتی به زادگاهش رسید، دوست دارد به دیزنی لند برود.

گفتگوی تلفنی وایت با ترامپ. نفر سمت چپ سفیر آمریکا در سوئیس است

یک روز پیش از خروج وایت از ایران، دکتر سیروس عسگری (دانشمند ایرانی) پس از سه سال بازداشت غیرقانونی در دستگاه قضایی آمریکا به ایران بازگشته بود. گفته می گردد آمریکایی ها پذیرفته اند دکتر مجید طاهری را به زودی آزاد و روانه ایران نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، وایت و هوک در هوای بارانی فرودگاه زوریخ ، گفتگوی تلفنی با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، وایت و هوک در هوای بارانی فرودگاه زوریخ ، گفتگوی تلفنی با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید