عکس ، مادری که 4 فرزندش را به حراج گذاشت ، این زخم تا لحظه مرگ هم التیام نیافت

به گزارش وبلاگ فروش، این عکس متعلق به 74 سال قبل است؛ تصمیمی که بچه ها والدینی را تا لحظه پایانی زندگی دچار رنج کرد.

عکس ، مادری که 4 فرزندش را به حراج گذاشت ، این زخم تا لحظه مرگ هم التیام نیافت

به گزارش وبلاگ فروش به نقل از الجزیره، این عکس اولین بار در 5 آگوست 1948 در والپارایسو، ایندیانای ایالات متحده، از یک مادر باردار گرفته شد که سعی می کرد صورت خود را از عکاس پنهان کند. او چهار فرزند خود را روی پله ها نشانده تا بفروشد. بچه ها از چپ به راست: لانا، شش ساله، ری، پنج، میلتون، چهار، سو الین، دو ساله.

داستان از جایی آغاز شد که آقا و خانم شالووکس، بچه ها خود را برای فروش به حراج گذاشتند. این زن و شوهر چندین بار کوشش کردند تا برای بچه ها خود امکانات و غذا تهیه نمایند اما پیروز نشدند، آنها بیکار بودند و در آستانه از دست دادن خانه خود قرار گرفتند.

متاسفانه آنها در فروش بچه هاشان جدی بودند و در عرض دو سال، همه بچه ها به منطقه ها مختلف فروخته شدند، اما چند سال پیش، خواهر و برادرهای جدا شده سعی کردند همدیگر را پیدا نمایند و از زندگی و داستان های تلخشان صحبت نمایند.

در سال 2013، ری میلز هفتاد ساله با خواهر شصت و هفت ساله خود، سو الین، برای اولین بار از آن موقع دیدار کردند. سو الین به علت سرطان ریه در حال مرگ بود، اما همین دیدار کوتاه هم غنیمت بود. او نمی توانست صحبت کند اما توانست برای خواهرش بنویسد که: چه باورنکردنی است، دوستت دارم؛ در خصوص مادرش اما... او بسیار خشمگین بود.

  • راهکاری برای چالش اصلی والدین شاغل | چگونه خشم فرزندمان را مدیریت کنیم؟
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، مادری که 4 فرزندش را به حراج گذاشت ، این زخم تا لحظه مرگ هم التیام نیافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مادری که 4 فرزندش را به حراج گذاشت ، این زخم تا لحظه مرگ هم التیام نیافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید