طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست

به گزارش وبلاگ فروش، ستاره سابق اینتر، از مدیران این باشگاه خواست که مارکو آرناتوویچ را به جای مهدی طارمی به خدمت بگیرند.

طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست

به گزارش وبلاگ فروش آنلاین، جدایی روملو لوکاکو از اینتر باعث شده که کادر فنی و مدیران این باشگاه به صورت جدی در پی مهاجمی نو باشند.

مذاکرات آنها برای حفظ لوکاکو و دائمی کردن قرارداد او به دلیل رفتارهای این بازیکن و همچنین مذاکراتش با یوونتوس ناتمام ماند و اینتر تصمیم گرفت از تلاش برای به خدمت گرفتن او کناره گیری کند.

از آن زمان تا به حال نام مهاجمان بسکمک در کنار نام این تیم به گوش رسیده که مهدی طارمی هم یکی از آنها بوده است. روز گذشته حتی گفته شد که پیشنهادی برای این ستاره ایرانی به دست مدیران پورتو رسیده است.

حالا الساندرو آلتوبلی درباره شرایط این باشگاه و تلاشش برای جذب مهاجم به گاتزتا گفت: آرناتوویچ 13 سال پیش در اینتر بوده، حتی با این که زمانی طولانی است اما می تواند به سازگاری سریع او کمک کند. او مطمئنا می تواند به کادر فنی اینتر کمک کند.

در حال حاضر بهتر است که ما از بازیکنی استفاده کنیم که این لیگ را به خوبی می شناسد و آرناتوویچ که چنین سابقه ای دارد بهترین گزینه پیش روی اینتر است. البته که بازی برای برای بولونیا شبیه بازی برای اینتر نیست.

جدای از مسائل مالی، اینتر در حال حاضر در جایگاهی نیست که بتواند ریسک کند و در پی بازیکنانی باشد که شاید در این لیگ و در ترکیب این تیم جواب ندهند. شاید بازیکنی مثل طارمی به زمان بیشتری برای سازگاری با شرایطی کاملا نو مانند شرایط ما نیاز داشته باشد و این خوب نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید