شیائومی یک تلفن همراه با 16 گیگابایت رم فراوری می نماید

به گزارش وبلاگ فروش، این روز ها فقط دو گوشی وجود دارد که می توانند با 16 گیگابایت حافظه رم پیکربندی شوند. اکنون به نظر می رسد شیائومی نیز قرار است همین کار را انجام دهد.

شیائومی یک تلفن همراه با 16 گیگابایت رم فراوری می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در اوایل امسال زمزمه هایی شنیده شد که مدل جدید می میکس شیائومی 16 گیگابایتی خواهد بود. اما این زمزمه ها به فاصله ای کوتاه متوقف شد.

بیشتر بدانید:

چرا سه ماهه نخست سال 2020 برای تلفن های هوشمند سخت بود؟

دستبند هوشمند می باند 5 در تاریخ 22 خردادماه وارد بازار می گردد

چگونه 3 دستگاه هوشمند را یکجا شارژ کنیم؟ +تصاویر

فراموش نکنیم که شایعاتی نیز درباره گوشی می 10 پرو وجود داشت که یک نسخه 16 گیگابایتی خواهد داشت، اما این آرزو هرگز تحقق نیافت. گوشی های 12 گیگابایتی بسیار رایج تر هستند. این گزینه حتی در بعضی مدل های نسبتاً مقرون به صرفه نیز موجود است.

سامسونگ فراوری 12 گیگابایتی LPDDR5 را در ژوئیه سال گذشته آغاز کرد، فراوری انبوه گوشی های 16 گیگابایت در فوریه 2020 آغاز شد. با این وجود، شیائومی با رقیب میکرون همکاری کرد تا بتواند تراشه های LPDDR5 را برای گوشی های می 10 تهیه کند. میکرون گفت که انتظار دارد تلفن های 16 گیگابایتی در نیمه دوم امسال در دسترس باشد.

ما هیچ اطلاعات جامعی را در خصوص زمان آغاز راه اندازی شیائومی میکس نداریم. اما این رویداد با توجه به شیوع کرونا احتمالا آنلاین خواهد بود.

منبع: انتخاب

به "شیائومی یک تلفن همراه با 16 گیگابایت رم فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی یک تلفن همراه با 16 گیگابایت رم فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید