سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در قوچان شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ فروش، سومین همایش ملی علوم علوم و صنایع غذایی با حضور 600 دانشجو، استاد و عضو هیئت علمی صبح دوشنبه در دانشگاه آزاد واحد قوچان آغاز به کار کرد.

سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در قوچان شروع به کار کرد

حمید طباطبایی در این همایش گفت: اولین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در اسفند سال 90 با ارزیابی هزار و 200 مقاله ارسالی و پذیرش 650 مقاله برای ارائه و چاپ شروع و دومین همایش در اردیبهشت 92 و قبول 500 مقاله از 900 مقاله ارسالی برگزار گردید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان اضافه نمود: این همایش موجب تقویت توان پژوهشی دانشجویان در مقاطع مختلف گروه های صنایع غذایی و کشاورزی خواهد شد.

وی گفت: در سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی از 780 مقاله رسیده 540 مقاله پذیرفته شده که 103 مقاله به صورت سخنرانی و 437 مقاله به صورت پوستر طرح می گردد.

وی با اشاره به برگزاری میزگرد علمی در حاشیه این مراسم گفت: برای نخستین بار در این همایش میزگردی با عنوان آنالیز موانع و راهکارهای انجام پروژه های مورد احتیاج صنعت با حضور مهمانان دولتی صنعتی و دانشگاهی و با هدف آنالیز مسائل و چالش های این حوزه در نظر گرفته شده و اجرا خواهد شد.

طباطبایی اضافه نمود: 65 عضو کمیته علمی این همایش، نمایندگانی از سطح دانشگاه های سراسر کشور هستند و محورهای این همایش نیز، فرآوری پسماندهای کشاورزی، زیست فناوری، نقش سیستم های مدیریتی در ارتقای سلامت غذایی، ارتباط غذا و سلامت روانی، ایمنی غذا، محصولات غذایی بومی خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان با اشاره به سطح علمی بالای مقالات ارسال شده به همایش بیان داشت: شهرستان قوچان و دانشگاه آزاد این شهر، از ظرفیت بالایی در حوزه صنایع غذایی برخوردارند ضمن اینکه سطح علمی مقالات ارسال شده به این همایش بسیار بالا بوده و در مجلات ISI به چاپ می رسند.

وی در انتها گفت: نهاد های دولتی، خصوصی و بعضی شرکت های غذایی از حمایت کنندگان اقتصادی و معنوی این همایش هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در قوچان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در قوچان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید