روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند

به گزارش وبلاگ فروش، عضو شورای شهر تهران از شرایط یک شهرک در منطقه 19 ابراز نگرانی کرد و از شهرداری خواست برای حفظ بوستان ها این محله که همجوار با کارخانه آسفالت است، راه حلی پیدا کند.

روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند

به گزارش وبلاگ فروش، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شورای شهر نظارت است و کمیسیون های شورا هم مسئول ارائه چنین گزارش هایی در صحن شورا هستند که ارائه دادند، گفت: یکی از سوالاتی که مرتب در فضای مجازی مطرح می شد این بود که چرا شورا به کمیسیون ماده پنج ورود نمی کند.برداشت من از گزارش کمیسیون ماده 5 اول موضوع جمعیت پذیری است که باید بگویم که مسئله افزایش تراکم مسکونی در شهر تهران بدون توجه به تأمین سرانه ها از جمله آب، برق، گاز، حمل و نقل و آلودگی هوا امکان پذیر نیست.

امانی گفت: دیروز از شهرک گلریز در منطقه 19 بازدید کردم. این محله دهیاری است و وابسته به شهر تهران نیست اما شهرداری در آنجا دو کار کرده که در دوره ما یک بوستان بسیار زیبا برای مردم آنجا ساختند که به گفته اهالی یک زمین خالی بوده و از آقای چمران درخواست کردیم و ایشان به شهرداری دستور دادند و یک بوستان بسیار زیبا و بزرگ برایمان ساختند و کار دوم هم این بود که یک پل عابر پیاده خیلی بزرگ برای مردم آنجا زده شده است اما دو اشکال پیدا کرده؛ یکی این که کارخانه آسفالت شهرداری تهران در کنار این پل و بوستان فعال است.

او اضافه کرد: این کارخانه روزانه 400 تن آسفالت تولید می کند و زندگی را برای مردم آنجا سخت کرده است. مردم می گفتند صبح که از خواب بیدار می شویم، روی شیشه های اتومبیل و پنجره های خانه هایمان پر از گرد و خاک است و همچنین بوستان آن محل نیز در حال خشک شدن است.

او تاکید کرد: از کارخانه هم بازدید کردم و با مدیر کارخانه آسفالت هم صحبت کردم. آنها مدعی اند که کارخانه آسفالت باعث خرابی درختان نشده و عدم آبیاری موجب خشک شدن درختان شده است. پلی که با آن سنگینی و آن همه هزینه آنجا ساخته شده طی این چند سال سارقین نرده ها و پله های پل را جدا کردند و پل ناامن شده و کسی جرأت نمی کند از این پل استفاده کند و شهرداری نیوجرسی گذاشته تا از پل استفاده کنند. نه پل را درست می کنند و نه نیوجرسی را برمی دارند.

امانی گفت: مردم برای این که از یک سمت بزرگراه به سمت دیگر بزرگراه بروند ماندند و باید از زیرگذری که ماشین عبور می کنند پیاده بروند. خواهش من از شهرداری منطقه 19 این است که پل را ایمن سازی کند و نیوجرسی ها را بردارد و ثانیا فکری برای حفظ این بوستان بکند که یک بوستان بسیار زیبا است و در حال خشک شدن است.

منبع: همشهری آنلاین

به "روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید