رتبه برتر کنکور سال جاری روزی چند ساعت درس خوانده است؟ ، حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم

به گزارش وبلاگ فروش، آذربایجان شرقی رتبه 9 کنکور علوم انسانی 1402 که داوطلبی از آذربایجان شرقی است، سه سال دبیرستان را در یک مدرسه دولتی منطقه محروم چاراویماق درس خوانده است.

رتبه برتر کنکور سال جاری روزی چند ساعت درس خوانده است؟ ، حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم

به گزارش وبلاگ فروش، سونیا مردادی اظهار کرد: متولد سال 1383 از شهر قره آغاج، شهرستان چاراویماق هستم و سه سال تحصیلی را در دبیرستان دولتی فاطمیه تحصیل کردم.

وی در مورد برنامه ریزی درسی خود، اضافه نمود: از تابستان سال دهم آغاز به درس خواندن برای کنکور کردم و در آزمون شرکت می کردم و تابستان من صرف درس خواندن و شرکت در آزمون شد و همگام با آن نیز درس مدرسه را پیش می بردم.

وی ادامه داد: روزهایی که مدرسه داشتیم، هفت یا شش ساعت و وقتی هم که تعطیل بودیم، روزی 10 ساعت درس می خواندم.

مرادی در مورد این که آیا فکر می کرد که بتواند به این نتیجه دست یابد، اظهار کرد: به نتیجه فکر نمی کردم و فقط سعی داشتم تا بیشترین کوششم را بکنم. حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم.

وی در مورد سطح سال جاری کنکور سراسری نیز گفت: سوالات سال جاری سطح خوبی داشت و مثل سال های قبلی بود ولی سوالات درس ریاضی، سطح بالایی داشتند.

وی در مورد انتخاب رشته دانشگاهی خود نیز اضافه نمود: بین دو رشته حقوق و دبیری فرهنگیان شک دارم و هنوز تصمیم نگرفتم که کدام یک را انتخاب کنم.

این رتبه برتر کنکور سراسری 1402 در توصیه ای به هم رشته ای های خود گفت: هر کس، هر چقدر که کوشش کند، نتیجه همان کوشش را در سرانجام می بیند. اصلا نگران نباشند و بدانند که اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشند، می توانند امتحان نهایی را به برترین نتیجه گذرانده و رتبه خوبی هم کسب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رتبه برتر کنکور سال جاری روزی چند ساعت درس خوانده است؟ ، حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه برتر کنکور سال جاری روزی چند ساعت درس خوانده است؟ ، حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید