درخواست سئول از پیونگ یانگ ،به توافق ها پایبند باشید

به گزارش وبلاگ فروش، کره جنوبی امروز (یکشنبه) ساعاتی بعد از آنکه کره شمالی تهدید به منحل کردن یک دفتر ارتباط مشترک دو کشور و دست زدن به اقدام نظامی علیه سئول زد، نشست امنیتی اضطراری تشکیل داده و در این نشست از کره شمالی خواست تا به توافق آشتی منعقد شده بین دو کشور پایبند باشد.

درخواست سئول از پیونگ یانگ ،به توافق ها پایبند باشید

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نگرانی وجود دارد که کره شمالی به دنبال تداوم بن بست در مذاکرات هسته ای خود با آمریکا رو به اقدامات تحریک آمیز به هدف تقویت اتحاد داخلی و دریافت امتیازات از سوی طرفهای خارجی بیاورد.

ناظران می گویند کره شمالی در مواجهه با تحریمهای سخت اعمال شده تحت رهبری آمریکا و همه گیری کروناویروس نیاز مبرمی به کاهش تحریمها دارد.

بر اساس اعلام کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی، چونگ اوی-یونگ، مدیر امنیت ملی کره جنوبی، صبح امروز نشستی اضطراری را از طریق ویدیوکنفرانس با وزیران امنیتی و ژنرالهای ارتش به هدف بحث درباره جدیدترین شرایط موجود در شبه جزیره کره و گامهای احتمالی دولت در قبال آن داشت.

وزارت اتحاد مجدد در دولت کره جنوبی که مسئول مدیریت روابط با کره شمالی است بعدا شرح داد، هر دو کره باید در راستای پایبندی به همه توافقاتی که منعقد کرده اند تلاش کنند. همچنین وزارت دفاع کره جنوبی هم به طور جداگانه گفت، از نزدیک ارتش کره شمالی را رصد و آمادگی نظامی سفت و سخت خود را حفظ می کند.

هر دو وزارتخانه شرح دادند، دولت کره جنوبی شرایط فعلی را وخیم در نظر میگیرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "درخواست سئول از پیونگ یانگ ،به توافق ها پایبند باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سئول از پیونگ یانگ ،به توافق ها پایبند باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید