موافقت کاخ سفید با دسترسی روزانه بایدن به اطلاعات سری

به گزارش وبلاگ فروش، یک مقام دولتی آمریکا از موافقت کاخ سفید با دستیابی روزانه جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده به گزارش های سری اطلاعاتی اطلاع داد.

موافقت کاخ سفید با دسترسی روزانه بایدن به اطلاعات سری

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فروش به نقل از رویترز، یک مسئول وابسته به کاخ سفید اظهار داشت که دولت ترامپ موافقت نموده در صورت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری وی در جریان گزارش های سری اطلاعاتی را که به رئیس جمهور ارائه می گردد، قرار بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ فروش بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ فروش بخوانید. (کلیک کنید)

مقام دولتی آمریکا تاکید نمود که بایدن خواهد توانست به جدیدترین اطلاعات دستگاه اطلاعاتی آمریکا مربوط به تهدیدات اصلی امنیت ملی این کشور دسترسی یابد.

مسئول آمریکایی اضافه کرد: کاخ سفید به جو بایدن این مجوز را داده که گزارش های سری اطلاعاتی را به صورت روزانه دریافت کند و هماهنگی ها درباره دریافت وی از نخستین گزارش، در حال اجرا است.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دیروز در توییتی با اشاره به ادامه کوشش کمپینش برای پیگیری شکایت های انتخابات ریاست جمهوری، از رییس سازمان خدمات عمومی دولت آمریکا خواست در راستای منفعت و مصالح آمریکا، طبق پروتکل های اولیه انتقال قدرت، اقدامات لازم را انجام دهد.

ترامپ هنوز به بازنده بودن خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صراحتاً اعتراف ننموده است، اما بسیاری از ناظران توییت ترامپ درباره انتقال قدرت به بایدن را اعتراف ضمنی او به شکست تلقی کردند.

از سوی دیگر، رابرات اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا با اعلام اینکه شکایت های رئیس جمهور کنونی این کشور درباره نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری همچنان در جریان است، تأکید کرد که فرایند انتقال قدرت زمانی شروع خواهد شد که دادگاه ها به نفع رئیس جمهور مستقر رأی ندهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موافقت کاخ سفید با دسترسی روزانه بایدن به اطلاعات سری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کاخ سفید با دسترسی روزانه بایدن به اطلاعات سری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید