خیابان گینزا پر هیاهوترین خیابان توکیو

به گزارش وبلاگ فروش، خیابان گینزا، معروف ترین خیابان توکیو

توکیو مرکز کشور ژاپن یکی از مدرن ترین و البته گران ترین شهرهای این کشور است. در این شهر هر آنچه را تصور کنید، می توانید پیدا کنید. خیابانی در شهر توکیو به نام گینزا وجود دارد که به عنوان اولین خیابانی که به سبک غربی و مدرن ساخته شده معروف است. این خیابان بزرگترین مرکز خرید در کشور ژاپن محسوب می گردد. قیمت زمین های این منطقه در زمان اوج شکوفایی ژاپن به طور سرسام آورانه ای بالا بود و هر متر مربع در این منطقه به قیمت 100 میلیون ین به فروش می رسید. اگر می خواهید لباس های با برندهای مشهور خریداری کنید یا اینکه می خواهید به تئاثر یا رستوران های مدرن و لوکس در این کشور بروید خیابان گینزا در توکیو انتخاب مناسبی برایتان است. با خبرنگاران گذری به خیابان گینزا در توکیو داشته باشید.

خیابان گینزا پر هیاهوترین خیابان توکیو

خیابان گینزا در قرن 19 میلادی در شهر توکیو به عنوان یکی از معروف ترین محله ها به منظور خرید مردم این شهر بوده است. این خیابان به سبک و سیاق خیابان های غربی همچون خیابان آکسفورد در کشور لندن ساخته شده و از محبوبیت خاصی در بین مردم توکیو برخوردار است. در این شهر هر آنچه که تصور کنید از لوکس ترین کالاهای جهان گرفته تا صنایع دستی سنتی و ظرف های معروف ژاپنی را در خیابان گینزای توکیو می توانید پیدا کنید. علاوه بر مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ، در سراسر این خیابان مغازه های متفاوتی وجود دارد که در آن ها همه جور کالایی که احتیاج دارید می توانید پیدا کنید. این خیابان یکی از مدرن ترین و شیک ترین منطقه ها خرید در توکیو است.

جاذبه های خیابان گینزا

نورهای نئونی که بر روی تابلوهای شهر توکیو به کار رفته اند، فضایی را به وجود آورده اند که باعث شده این خیابان به عنوان یکی از معروف ترین خیابان ها در فهرست گردشگری های گردشگری مطرح باشد. حتی زمانی که مغاره های این خیابان بسته می شوند، موج تازهی از زیبایی در خیابان گینزو به وجود می آید. چرا که انواع تئاترها و نمایش های خیابانی در این منطقه آغاز به اجرا می نمایند و مردم توکیو می توانند ساعات خوشیو در این خیابان معروف بگذرانند. اگر شما اهل عکاسی هستید این منطقه در شب می تواند به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها گردشگری در کشور توکیو باشد پس اگر به ژاپن رفتید و هتل شما در شهر توکیو بود یادتان نرود که شب به این خیابان بروید.

فروشگاه های خیابان گینزا

خریدهای پنجره ای

خیابان گینزو دارای ویترین های خرید پنجره ای زیادی می باشد که همین موضوع باعث معروفیت این خیابان شده است. در قرن نوزدهم مردم به منظور وقت گذرانی در این منطقه قدم می زدند و خرید های خود را انجام می دادند به این علت که در منطقه گینزا ویترین های خرید زیادی وجود داشته به اصطلاح به آن عنوان خریدهای پنجره ای را داده اند.

فروشگاه بزرگ مارونیر

خیابان گینزا پر از فروشگاه ها و مراکز خریدی است که هرکدام می توانند هر گونه احتیاجی که افراد دارند را بر طرف سازند. فروشگاه مارونیر یکی از همین فروشگاه ها است که دارای 5 طبق بسیار بزرگ بوده و شما هر آنچه را که تصورش را بکنید در مارونیر می توانید پیدا کنید. فروشگاه مارونیر برای گردشگر های خارجی به عنوان یکی از مراکز خرید محبوب به شمار می رود.

فروشگاه ایتو یا

همانطور که گفتیم قیمت زمین در خیابان گینزا بسیار بالا بوده ولی این موضوع نتوانسته علتی باشد تا سرمایه گذاری در این کشور از رونق کمی برخوردار باشد. فروشگاه ایتویا (Ito ya) یکی از فروشگاه هایی است که به وسیله یک شرکت خارجی در این کشور تاسیس شده است. این فروشگاه شامل 9 طبقه مجزا می باشد. که در هر طبقه اقلام مختلفی به فروش می رسد.

جواهر فروشی میکی موتو

پنجره های عجیب ساختمان میکی موتو باعث شده است تا بازتاب نور به طرز تماشایی هیجان انگیز باشد. میکی موتو Mikimoto یکی از جواهر فروشان لوکس در شهر توکیو بوده است، او شهر خود را به علت فراوری مرواریدهای مصنوعی در قرن 19 بدست آورد. شرکت میکی موتو چندین فروشگاه در منطقه گینزا دارد، اما این ساختمان بیشترین مجذوب کنندهیت را در بین دیگر شعبه هایش دارا می باشد.

محلی مناسب برای پیاده روی در خیابان گینزا

یکی دیگر از خیابان هایی که در منطقه گینزا وجود دارد و بیشتر مناسب پیاده روی می باشد خیابان چودوری (Chuo dori) است. این خیابان آخرای هفته برای اتومبیل ها در ساعات 12 تا 17 ممنوع می باشد. از همین رو می تواند گذرگاهی مناسب برای عابران پیاده باشد. در زمان برگزاری جشن های بزرگ در این کشور حال و هوای خیابان چودوری جور دیگر است و شما می توانید شور و اشتیاق متفاوتی را در این منطقه احساس کنید. از جمله دلایلی که باعث می گردد در این خیابان شور و هیجان بپا گردد اجراهای گروه های بازیگری متفاوتی می باشد که در گوشه گوشه این خیابان وجود دارند و باعث ایجاد شور و هیجان منحصر به فردی برای مردم می گردد.

شکم گردی در خیابان گینزا

پس از اینکه این خیابان تمام شد می توانید به رستوران های این خیابان بروید و انرژی که در گذر از این خیابان پر ماجرا از دست داده را جبران کنید. در گینزا انواع و اقسام رستوران ها و کافه های متنوع وجود دارد که با ارائه سطح بالایی از خدمات، مشتریان و گردشگران را به خود جذب می نمایند. خیلی از فروشگاه های بزرگ گینزا در طبقات آخر خود رستوران هم دارند. در این منطقه چندین رستوران 3 ستاره را شما را به تجربه های ناب و تازه دعوت می نمایند. در طول سال های گذشته تعداد رستوران های میانه رو به بالا در منطقه گینزا از شهر لندن بیشتر شده است.

منبع: الی گشت

به "خیابان گینزا پر هیاهوترین خیابان توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان گینزا پر هیاهوترین خیابان توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید