خلیل زاده: 4 سال است نامم برای تیم ملی مطرح است اما مگر دعوت شدم؟ ، تمام پیشنهاداتم دروغ است!

به گزارش وبلاگ فروش، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود به خاطر رسیدگی به یک پرونده قدیمی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده است.

خلیل زاده: 4 سال است نامم برای تیم ملی مطرح است اما مگر دعوت شدم؟ ، تمام پیشنهاداتم دروغ است!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فروش، شجاع خلیل زاده پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: اول از فدراسیون تشکر می کنیم که دوباره بازی ها را برگزار می نماید. فوتبال کار، رشته و عشق ماست و ان شاءالله با بازی های خوب بتوانیم سال جاری هم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در مورد دلیل حضورش در کمیته انضباطی و اینکه آیا به خاطر پرونده های خود به این کمیته مراجعه نموده است، گفت: کاری شخصی بود. نمی توانم در مورد همه چیز حرف بزنم. من پرونده ای نداشتم و هفته ای دو سه بار کمیته انضباطی می روم. یک پرونده ای قبلاً بود که برای رسیدگی به آن در کمیته انضباطی حاضر شدم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می گردد از باشگاه السد قطر پیشنهاد دارد و آیا فصل آینده نیز در پرسپولیس می ماند یا خیر، گفت: فعلاً که اینجا هستیم. ان شاءالله فصل با قهرمانی تمام گردد و بعد تصمیم می گیرم. من پیشنهادی ندارم و همه چیز دروغ است. فعلاً من بازیکن پرسپولیس هستم و ان شاءالله فصل تمام گردد، بعد تصمیم می گیریم.

خلیل زاده در مورد صحبت های محمدرضا زنوزی شرح داد: هر کسی نظر شخصی خودش را می گوید. مردم هم همه چیز را می دانند. شما تا الان دیده اید ما در مورد یک تیم دیگر حرف بزنیم؟ بهتر است هر کسی در مورد تیم خودش حرف بزند. ما 40، 50 میلیون طرفدار داریم و آنها خودشان همه چیز را می دانند.

وی در مورد ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و شهر خودرو عنوان نمود: بازی خوبی با شهر خودرو داشتیم. آنها تیم خوبی هستند و ما برای اولین بازی لیگ با پیکان آماده شدیم. بازی های مان خیلی حساس است، چون از قبل نباید خودمان را قهرمان بدانیم. امیدوارم اولین گام را خوب برداریم و برویم به سوی قهرمانی.

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که نامش برای دعوت به اردوی تیم ملی مطرح شده است، گفت: نام من چهار سال است مطرح است اما مگر تیم ملی رفتم؟!

خلیل زاده درباره دلیل دعوت نشدنش در سال های اخیر، گفت: این موضوع نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می گذارم. شاید یک نفر از قیافه من خوشش نیاید. هر مربی سلیقه ای دارد و شاید از سبک بازی من خوشش نیاید. ما امیدواریم تیم ملی پیروز باشد و به جام جهانی برود. من برای اسکوچیچ هم آرزوی پیروزیت می کنم.

آیا کریم باقری درباره حضور در تیم با تو صحبت نموده است؟ وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: خیر، تا الان هیچ صحبتی ننموده ایم. آقا کریم با هیچ بازیکنی در مورد تیم ملی حرف نزده است. او هم شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم در تیم ملی پیروز باشد. تیم ملی به جام جهانی برود فوتبال کشورمان پیروز می گردد.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد مصدومیت بازیکنانی مانند انصاری، تبریزی و آذری گفت: این طبیعی است. سه ماه فوتبال نبوده و اگر بازیکن تمرین نکند به مشکل می خورد. برای آذری، انصاری و تبریزی آرزوی پیروزیت می کنم. آن ها همه دوستان ما هستند و امیدوارم قوی باشند و محکم برگردند. درست است ما با استقلال رقیب هستیم ولی همه دوستیم و همواره برای آن ها آرزوی سلامتی می کنیم.

خلیل زاده در مورد انجام بازی های لیگ بدون تماشاگران گفت: خیلی سخت است، امیدوارم طرفداران در آینده بتوانند به استادیوم بیایند و از بازی ها لذت ببرند.

وی در خاتمه در مورد مسائل اقتصادی پرسپولیس یادآور شد: مسائل در همه باشگاه های ایران وجود دارد. ان شاءالله این مسائل هم رفع گردد. آرزوی ما این است که تمام مسائل حل گردد، چون وقتی بازیکن هم قرارداد می بندد، خانواده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خلیل زاده: 4 سال است نامم برای تیم ملی مطرح است اما مگر دعوت شدم؟ ، تمام پیشنهاداتم دروغ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: 4 سال است نامم برای تیم ملی مطرح است اما مگر دعوت شدم؟ ، تمام پیشنهاداتم دروغ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید