خبرنگاران رییس انجمن اسکیت هاکی: مسابقات چلنج کاپ آسیا به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- رییس انجمن اسکیت هاکی فدراسیون اسکیت گفت: به دلیل بحران کرونا مسابقات چلنج کاپ آسیا در بخش مردان در سنگاپور و زنان در فیلیپین به تعویق افتاد و فعلا تاریخ دقیق برگزاری این رقابت ها تعیین نیست.

خبرنگاران رییس انجمن اسکیت هاکی: مسابقات چلنج کاپ آسیا به تعویق افتاد

کاوه صدقی روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ فروش گفت: اردوهای تیم ملی هاکی روی یخ هر هفته برگزار می گردد و یک جلسه اردوی متمرکز داریم که روزهای دوشنبه برای زنان و پنجشنبه برای مردان برپا می کنیم. ملی پوشان به صورت غیرمتمرکز هم تمرینات خود را زیر نظر اکبر شوقی مربی بدنساز انجام می دهند.

وی با اشاره به تعویق مسابقات چلنج کاپ آسیا، اضافه نمود: این مسابقات قرار بود، اردیبهشت ماه در بخش زنان در فیلیپین و بخش مردان در سنگاپور برگزار گردد اما با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و فعلا تاریخ جدیدی برای آن اعلام نکردند. هر چند بهمن سال آینده ملی پوشان راهی بازی های زمستانی چین خواهند شد که باز هم تاریخ دقیق آن تعیین نیست.

رییس انجمن اسکیت هاکی عنوان نمود: تا به امروز 10 دختر و پسر را انتخاب کردیم و هفته آینده قرار بود تیم های ملی را کامل کنیم اما مسابقات به تعویق افتاد و اکنون وقت بیشتری داریم. این موضوع فرصتی است تا در اولین حضور خود در این رقابت ها تمرین بیشتری داشته باشیم و امیدواریم هاکی بازان انگیزه خود را از دست ندهند و به تمرینات ادامه دهند.

صدقی یادآور شد: پیشرفت بازیکنان خوب است و تیم ما، تیم 6 ماه گذشته نیست و هاکی بازان هفته به هفته از لحاظ آمادگی جسمانی و مهارت های روی یخ تغییر می نمایند.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا قبل از اولین مسابقه آسیایی یا جهانی یک ملاقات محبت آمیز داشته باشیم. یک تیم را به ایران دعوت می کنیم یا خودمان می رویم. با تیم های زیادی صحبت کردیم. تیم های اروپایی همه مشکل کرونا را دارند و کشورهای همسایه چون امارات نیز با چنین مسئله ای روبرو هستند.

رییس انجمن اسکیت هاکی اعلام نمود: سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون اسکیت بازدیدی داشتند و بودجه مختصری را برای ورزشکاران در نظر گرفتند و در کمیته فنی فدراسیون آنالیز می کنیم تا حقوق حداقلی را به بازیکنان دهیم. تا امروز نتوانستیم برای تجهیزات بازیکنان کمکی کنیم و امیدوارم کار حداقلی حتی برای بیمه ورزشکاران با این بودجه ای که در نظر گرفتند انجام دهیم تا یکسالی بازیکنان تحت حمایت قرار بگیرند. در آینده مسوولان فدراسیون اسکیت کوشش می نمایند تا این حداقل ها را افزایش دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس انجمن اسکیت هاکی: مسابقات چلنج کاپ آسیا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس انجمن اسکیت هاکی: مسابقات چلنج کاپ آسیا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید