حمله تند باشگاه استقلال به استراماچونی ، تحقیر بس؟

به گزارش وبلاگ فروش، رویکرد تحقیرآمیز و باج گیرانه استراماچونی به نظر می رسد پایان باعث خشم مدیران استقلال و حتی بخش زیادی از طرفداران موافق او شده است.

حمله تند باشگاه استقلال به استراماچونی ، تحقیر بس؟

به گزارش وبلاگ فروش، کشمکش و پیام و پسغام بین آندرا استراماچونی و مدیران باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. بعد از انتشار شروط یازده گانه استرا برای بازگشت، این مربی ایتالیایی به شکل مبهم اقدام به تکذیب موضوع کرد و به مدیران باشگاه ایرانی لقب دروغگو و بی صداقت داد. حالا باشگاه استقلال جواب تندی به این مصاحبه داده که احتمالا به معنای قطع امید کامل از ادامه همکاری است.

استقلالی ها در بیانیه جدیدشان به تعویض های واتس آپی استراماچونی در سه بازی گذشته و نیز ترک تهران در کشاکش مسابقات مهم رسمی طعنه زده اند و البته متقابلا این مربی ایتالیایی را به بی صداقتی متهم نموده اند. همچنین در بخش دیگری از این نامه خطاب به استراماچونی از عبارت توهین های بی شمار و تحریف موارد زیاد که دور از صندلی و منزلت باشگاه استقلال است استفاده شده که به وضوح نشان می دهد دو طرف به آخر خط رسیده اند.

در مجموع اینطور به نظر می رسد که رویکرد تحقیرآمیز و باج گیرانه استراماچونی انتها باعث خشم مدیران استقلال و حتی بخش زیادی از طرفداران موافق او شده و این پرونده فرسایشی به نقطه پایانی نزدیک شده است. شاید اگر استقلالی ها از روز اول می دانستند استراماچونی چه شرایطی دارد و دیگر حاضر نیست به تهران برگردد، هر چه زودتر برای تیم شان سرمربی جدید انتخاب می کردند تا حداقل آن پنج امتیاز طلایی در سه بازی آخر هدر نرود.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمله تند باشگاه استقلال به استراماچونی ، تحقیر بس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند باشگاه استقلال به استراماچونی ، تحقیر بس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید