تیم فوتسال بانوان اسفراین در رنج بی پولی

به گزارش وبلاگ فروش، زهرا خانی در مصاحبه با خبرنگاران آخرین شرایط تیم فوتسال بانوان اسفراین را تشریح کرد و گفت: تیم های گروه کیمیا اسفراین در لیگ برتر از بازیکنان تیم ملی و اسپانسرهای قوی بهره مند هستند.

تیم فوتسال بانوان اسفراین در رنج بی پولی

سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین ادامه داد: علی رغم کوشش های متعدد پس از رقابت های لیگ برتر فصل گذشته، تا به امروز اسپانسر جذب نشد و اکنون از کمبود بازیکن رنج می بریم.

وی اضافه نمود: شرایط اقتصادی همه جوانب را تحت تأثیر قرار داده و حتی برای سالن برگزاری مسابقات مشکلاتی وجود دارد.

خانی با تاکید بر اینکه اولویت نخست تیم برگزاری مسابقات در اسفراین است، گفت: اگر همراهی مسئولان نباشد مجبور هستیم برای برگزاری مسابقات به بجنورد راهی شویم که این امر هزینه ها را بسیار بالاتر می برد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین توضیح داد: برای جذب اسپانسر جلسات متعددی با نهادهای دولتی و خصوصی برگزار گردیده اما تا به امروز نتیجه نداشته است.

وی اضافه نمود: کادر تیم انتظار دارد در ازای زحمات بازیکنان، مسئولان شهر نگاه مثبتی به فعالیت این جوانان داشته باشند.

خانی با اشاره به کادرسازی اجرا شده شده، گفت: اکنون بعضی از بازیکنان را از رده های سنی پایین جذب کردیم که نشان می دهد آینده این رشته ورزشی در اسفراین درخشان است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین در خاتمه با اشاره به کم لطفی نسبت به ورزش بانوان، اعلام کرد: با فعالیت این تیم در اسفراین دیدگاه مردم نسبت به ورزش بانوان تغییر کرد به طوری که پس از رقابت های لیگ برتر چند کلاس با حضور تعداد مناسبی از دختران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتسال بانوان اسفراین در رنج بی پولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال بانوان اسفراین در رنج بی پولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید