شروع تمرینات تیم ملی فوتسال ایران با حضور میرشاد ماجدی

به گزارش وبلاگ فروش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در سرانجام تمرین تیم ملی فوتبال ضمن قدردانی از حضور سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون گفت: به نوبه خودم و به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ فوتسال و فوتبال کشور خوشحالم که یک چهره کاملاً فوتبالی راهنمایی فدراسیون فوتبال را در دست دارد. بعد از دوران آقای دادکان این اولین باری است که چنین شخصیتی مسئولیت فوتبال را بر عهده دارد. کسی که خودش در همه رده های تیم های ملی بازیکن بوده، مربی و مدیر بوده و فوتبال و فوتسال را به خوبی می شناسد. بدون شک این یک اتفاق خوب است و به فوتبال ما یاری خواهد نمود.

شروع تمرینات تیم ملی فوتسال ایران با حضور میرشاد ماجدی

سرپرست فدراسیون فوتبال نیز با تشکر از شمسایی گفت: خوشحالیم که اسطوره فوتسال ایران و دنیا مسئولیت راهنمایی تیم ملی را پذیرفت و بدون تردید با حضور وحید شمسایی شاهد اتفاقات ارزشمندی در این عرصه خواهیم بود. وحید شمسایی همانطور که خودش برترین بود می تواند یکی از برترین تیم های فوتسال تاریخ ایران را بسازد و این حرکت را با تغییر نسل و جوان گرایی در تیم ملی شروع نموده است. کشور ما یکی از مستعدترین کشورهای فوتبال و فوتسال آسیا است و علاوه بر آقایی و استمرار موفقیت های در فوتسال آسیا باید به فکر بالا نگاه داشتند پرچم ایران در فوتسال دنیا باشیم چرا که ظرفیت و لیاقتش را داریم.

ماجدی در خاتمه گفت: فدراسیون فوتبال از تمامی تیم های ملی حمایت خواهد نمود و کوشش می کنیم با فراهم نمودن شرایط لازم زمینه مناسبی برای موفقیت تیم های ملی در رشته ها و رده های مختلف ایجاد گردد.

به گزارش وبلاگ فروش، این نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتسال ایران از زمان سرمربیگری وحید شمسایی بود. شمسایی روز گذشته احمد اسماعیل پور و عظیمی دو بازیکن تیم ملی را به علت دیر حاضر شدن در اردوی تیم ملی، از فهرست خط زد.

تیم ملی فوتسال ایران خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع تمرینات تیم ملی فوتسال ایران با حضور میرشاد ماجدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات تیم ملی فوتسال ایران با حضور میرشاد ماجدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید