توصیه قطبی به اسکوچیچ: پوست کلفت باش

به گزارش وبلاگ فروش، افشین قطبی درباره برگزاری ملاقات های محبت آمیز و شکست تیم ملی مقابل الجزایر گفت: من احساس می کنم برد و باخت در بازی محبت آمیز مهم نیست. مهم آن تجربه ای است که بازیکنان در بازی محبت آمیز بدست می آورند. بازی با الجزایر، ما خوب بازی نکردیم و نتیجه خوبی هم نگرفتیم. ساخت و تمرکز انفرادی بازیکنان اصلا خوب نبود. این بازی برای مربی، کادر فنی و بازیکنان مهم بود، زیرا توانستند پس از مدت ها دوری در کنار هم یک بازی انجام دهند.

توصیه قطبی به اسکوچیچ: پوست کلفت باش

وی ادامه داد: ما باید با منطق و با خونسردی عمل کنیم و رو به جلو فکر کنیم. سعی کنیم در این 5 ماه به جای مانده از مربی و تدارکات و بازیکنان حمایت کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: دفاع ایران از خط حمله آغاز می گردد و بازیکنان تهاجمی ما باید خیلی نزدیک به هم بازی نمایند و کوشش نمایند که فضا های بازی را ببندند. در این شرایط بازیکنان حریف به سختی می توانند توپ را به خط میانی و بازیکنان هافبک برسانند.

وی ادامه داد: نکته دیگر مهم این است که وقتی توپ به پشت خط حمله یا هافبک می رسد، تمام بازیکنان باید فاصله ها را کم نمایند و به حریف اصلا فضا ندهند.

افشین قطبی تاکید نمود: شما ببینید، تیم ملی آمریکا بازی های سخت محبت آمیز داشته، تیم ملی انگلیس با آلمان و ایتالیا بازی نموده و تیم ملی ولز با هلند 2 بار بازی نموده است و متاسفانه ما نتوانستیم بازی محبت آمیز ای برگزار کنیم. در این راه بسیار مهم تنها با تیم دوم الجزایر توانستیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: دیگر نمی گردد در این خصوص حرف زد، زیرا به گذشته مربوط می گردد. باید نگاهمان رو به آینده باشد. ما می توانیم قبل از جام جهانی 2 بازی محبت آمیز داشته باشیم. باید کوشش کنیم که بازی های خوب با تیم های قدرتمند انجام دهیم تا ضعف های ما خود را نشان دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مورد اردوی قطر گفت: وقتی کار سخت است، شما هر کاری که از دستتان برمی آید را باید انجام دهید. پس از اینکه بازی با کانادا لغو شد، همه خوب کار کردند تا حداقل یک اردو و یک بازی محبت آمیز برگزار گردد.

وی ادامه داد: ما می دانستیم که تیم ملی ایران به جام جهانی خواهد رفت و می توانستیم خیلی زودتر برای این مسائل تصمیم بگیریم. می توانستیم بازی های محبت آمیز و اردو های بهتری برای خودمان بگذاریم. فکر می کنم قطر برای بازیکنان ما خانه دوم است. به نظرم اردوی قطر و بازی محبت آمیز برای ما مناسب بود.

افشین قطبی در مورد گرمای هوای قطر نیز گفت: وقتی شما چند گزینه داشته باشید، می توانید برترین گزینه را انتخاب کنید، ولی وقتی یک یک گزینه است، همین تک گزینه را باید انتخاب کنید.

وی در سرانجام به اسکوچیچ پیشنهاد داد و گفت: ایشان باید پوست کلفت باشند. باید محکم بایستد و سخت کوشش نمایند. نباید به صدا های اطراف توجه کند، زیرا اگر تمرکزش از بین برود نمی تواند پیروز بگردد.

منبع: فرارو

به "توصیه قطبی به اسکوچیچ: پوست کلفت باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه قطبی به اسکوچیچ: پوست کلفت باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید