توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان ایلامی شروع شد

به گزارش وبلاگ فروش، معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: توزیع کتاب های درسی برای سال تحصیلی 1400 - 1401 بین دانش آموزان این استان از امروز شروع شده است.

توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان ایلامی شروع شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فروش از ایلام ،حشمت اله وردی روز دوشنبه گفت: از روز گذشته ارسال کتاب به وسیله ادارات آموزش و پرورش به مدارس شروع و از امروز به مرور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مدیران مدارس بر اساس زمان بندی انجام گرفته زمان تحویل کتاب پایه های مختلف تحصیلی را به دانش آموزان اعلام خواهند کرد.

به گفته وی، این کتاب ها بر اساس ثبت سفارشی بوده که به وسیله دانش آموزان انجام گرفته و تا انتها شهریورماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش و پرورش ایلام بعلاوه به فرایند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اشاره نمود و یادآور شد: این استان رتبه دوم ثبت نام دانش آموزان در سه پایه اول ابتدایی و مقطع اول مبه وسیلهه اول و دوم را کسب نموده است.

اله وردی با ذکر اینکه در زمینه ثبت نام پایه دهم هم ایلام حائز رتبه نخست شده است، تاکید نمود: سال جاری هدفگذاری این سازمان در راهنمایی تحصیلی ثبت نام 67 درصد دانش آموزان در رشته های نظری و 33 درصد فنی و کار و دانش است.

100 هزار دانش آموز سال گذشته در مقاطع مختلف استان ایلام به تحصیل اشتغال داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان ایلامی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان ایلامی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید