تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران

به گزارش وبلاگ فروش، تیم فوتبال ناشنوایان در حالی فینال بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه را واگذار کرد که به علت کتک کاری بازیکنان، این ملاقات به نفع تیم روسیه انتها یافت.

تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران

به گزارش وبلاگ فروش تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب بازی های تابستانی ناشنوایان در اوفای روسیه در مرحله فینال به مصاف تیم میزبان (روسیه) رفت و با وجود این که 2 بر 1 با گل های ایمان محبی و شاهین فصیحی جلو بود به علت ناداوری و هجوم تماشاگران روسیه به زمین، بازی در دقیقه 98 ناتمام ماند و با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم روسیه خاتمه یافت.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: با وجود این که تیم ما تا دقیقه 80 دو بر صفر جلو بود در دقیقه 81 داور یک پنالتی به نفع تیم روسیه گرفت و یک بازیکن ما را اخراج کرد که بازی 2 بر یک شد، داور 10 دقیقه وقت اضافه گفت و مرتب به بازیکنان روسیه اشاره می کرد که به محوطه بیرون زمین بروند تا دوباره پنالتی بگیرد. پنالتی دوم را که داور در دقیقه 90 گفت بازیکنان ما معترض شدند و درگیری بین ما، بازیکنان روسیه و داور ایجاد شد که 2 نفر از تماشاگران روسیه نیز وارد زمین مسابقه شدند و به بازیکنان و مربی ما حمله کردند و آن ها را کتک زدند، همین موضوع سبب شد تا بازی در دقایق خاتمهی ناتمام بماند.

وی گفت: به علت رفتار غیراخلاقی تماشاگران روسیه و حفظ امنیت بازیکنان، تیم ما بدون این که مدال نقره خود را دریافت کند زمین را ترک کرد و مدال را در هتل تحویل گرفتند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان فوتبال ایران در روسیه، توضیح داد: این مسابقات هر چند ناداوری در آن زیاد بود اما شرایطی را ایجاد کرد تا در جریان شرایط بازیکنان خود برای شرکت در مسابقات جهانی که مهرماه در مالزی برگزار می گردد، قرار بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید