برنامه خانه جشنواره فیلم فجر امشب اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ فروش، تهران (پانا) - یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر از انتشار برنامه این جشنواره تا خاتمه شب آدینه 8 بهمن ماه اطلاع داد.

برنامه خانه جشنواره فیلم فجر امشب اعلام می گردد

به گزارش صبا، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره آخرین شرایط مسعود نقاش زاده دبیر این جشنواره پس از ابتلا به کرونا گفت: حال مسعود نقاش زاده رو به بهبود است و تست دیگری برای اطلاع از شرایط فعلی او گرفته شده که در صورت منفی شدن جواب تست قطعا از حضور فیزیکی او در ادامه فرایند برگزاری جشنواره بهره خواهیم برد.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره نشست خبری جشنواره اظهار کرد: از آنجا که خوشبختانه کرونای نقاش زاده خفیف بوده است و با توجه به اینکه یک هفته از زمان ابتلا به بیماری می گذرد بسته به تشخیص پزشک اگر تست تازه او منفی باشد نشست خبری جشنواره را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: البته این نکته قابل ذکر است که در صورت بهبود دبیر جشنواره باز هم محتمل است بنا بر احتیاط و توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی نشست خبری را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

عشیری اعلام کرد: مسعود نقاش زاده در حال حاضر نیز با وجود بیماری از راه دور و به صورت مستمر کارها را رصد می نماید و تمامی کمیته ها با او در ارتباط هستند.

این مدیر هنری طرح کرد: خوشبختانه فرایندی که از قبل براساس شرح وظایف کمیته های چهلمین جشنواره فیلم فجر تعریف شده بود به خوبی سپری می گردد و کرونای دبیر جشنواره اختلالی در این برنامه ها ایجاد نکرده است.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره بلیت فروشی این رویداد برای شهرستان های سراسر کشور شرح داد: برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برای شهرستان ها از 15 الی 22 بهمن ماه برنامه ریزی شده است و زمان دقیق بلیت فروشی بعد از اینکه کمیته نمایش، سالن های اکران آثار را آنالیز و تایید کند، اعلام خواهد شد.

یزدان عشیری در سرانجام گفت: برنامه کلی برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به عنوان خانه جشنواره را امشب آدینه 8 بهمن منتشر می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برنامه خانه جشنواره فیلم فجر امشب اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه خانه جشنواره فیلم فجر امشب اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید