ایلان ماسک رسما مدیرعامل توییتر شد

به گزارش وبلاگ فروش، با وجود اینکه ایلان ماسک دو روز قبل توییت نموده بود که هنوز معین نیست چه کسی مدیرعامل توییتر می گردد، حالا با توجه به اسناد SEC معین شده که خود او این وظیفه را بر عهده گرفته است. این یعنی در کنار تسلا و اسپیس ایکس، حالا توییتر سومین شرکت بزرگی است که آقای ماسک به عنوان مدیرعامل آن انجام وظیفه خواهد نمود.

ایلان ماسک رسما مدیرعامل توییتر شد

بعد از تصاحب توییتر، ایلان ماسک چندین نفر از مهندسان تسلا که روی پروژه اتومبیل های خودران این شرکت کار می نمایند را به توییتر برده تا بر روی کار مهندسان این شرکت نظارت نمایند. بعلاوه از کارمندان توییتر خواسته شده که در شیفت های 12 ساعته و هفت روز هفته کار نمایند تا اهداف معین شده از طرف آقای ماسک عملی گردد و اگر به این اهداف دست پیدا ننمایند، اخراج خواهند شد.

بعلاوه بر اساس اسناد منتشر شده، جک دورسی که یکی از بنیان گذاران توییتر محسوب می گردد و تا سال ها مدیرعامل این شرکت بوده، تصمیم گرفته همچنان بخشی از مالکیت این شرکت را حفظ کند و سهام خود را واگذار ننموده است. بعلاوه در بین نام هایی که در این شرکت سرمایه گذاری نموده اند، نام شاهزاده عربستانی ولید بن طلال هم دیده می گردد که ظاهرا ثروتمندترین فرد دنیا عرب به شمار میرود. سرمایه گذاری این فرد نگرانی هایی را در بین آمریکایی ها ایجاد نموده و حالا یکی از سناتورها از سازمان های امنیتی خواسته که این موضوع را مورد آنالیز قرار دهند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایلان ماسک رسما مدیرعامل توییتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک رسما مدیرعامل توییتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید