اولین قسمت سریال The Nevers با 1.4 میلیون بازدید رکورد زد

به گزارش وبلاگ فروش، سریال The Nevers با 1.4 میلیون بازدید به وسیله تلویزیون و سایر رسانه ها تبدیل به اولین و پربازدید ترین تریلر پخش شده یک سریال غیر اقتباسی در HBO Max شد.

اولین قسمت سریال The Nevers با 1.4 میلیون بازدید رکورد زد

این درام علمی تخیلی در اواخر حکومت ملکه ویکتوریا رخ می دهد و راجع به گروهی از کسانی است که به آن ها لمس شده گفته می گردد و بیشتر آن ها زن هستند و از قدرت های خارق العاده ای برخوردارند. ویلی آمالیا ترو که می تواند بخشی از آینده را پیش بینی کند و مخترعی به نام پنس آدیر که قابلیت دیدن جریان انرژی اطراف خود را دارد به همراه تعدادی از بچه ها و نوجوانان یتیم باید دست به دست هم دهند تا خودشان را از تهدید هایی که علیه آن ها بوجود آمده نجات دهند.

قسمت اول سریال سه سال پس از به وجود آمدن لمس شدگان شروع می گردد و شخصیت کارآگاهی به نام فرانک ماندی (بن چاپلین) را معرفی می نماید که پیگیر پفراینده قاتلی سریالی به اسم مالادی (ایمی میسون) از گروه لمس شدگان است که قدرت خود را با ایجاد حس درد در دیگران به دست می آورد.

با پخش اولین قسمت این سریال در 11 آوریل برنامه پخش هفتگی بخش اول این سریال شروع شد. فرایند فراوری سریال نوری ها به دلیل پاندمی ویروس کرونا متوقف شد و به همین دلیل فصل اول در دو بخش پخش می گردد. بخش اول شامل 6 قسمت است که در ماه می به انتها می رسد و بخش دوم در حال ساخت است.

سریال The Nevers رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشت. اولین قسمت این سریال با 1.4 میلیون بازدید رکورد سریال های لاوکرافت کانتری و مینی سریال فروپاشی را در این زمینه شکست. HBO گفت این سریال با جذب بیننده های جدید، رکورد بازدید کلی را هم خواهد شکست و اخبار مربوطه هم حاکی از چنین جیزی است.

این سریال در سبک ساخته های قبلی جاش ویدون است و این موضوع به معنی افزایش تعداد بینندگان در هفته های آینده است. اگرچه تعداد بازدیدها امیدوارکننده هست و در نقد ها و آنالیز هایی که از این سریال شده، جزئیات پردازی ویدون تحسین شده است، اما بزرگترین مانعی که سر راه این سریال واقع شده است خود سازنده آن است.

به گفته ویدون، او در نوامبر 2020 از این پروژه به دلیل خستگی کنار گرفت. اما اگر کمی فکر کنیم به این نتیجه می رسیم که انگیزه او برای این کار اتهاماتی است که به تازگی علیه او وارد شده است. ویدون که با آثار خود مثل بافی قاتل خون آشام ها، فایرفلای و لیگ عدالت شناخته شده است، طبق گفته های کاریزما کارپنتر و ری فیشر سر صحنه ی فیلم برداری و در محیط کار رفتاری نامناسب با آن ها داشته است.

بعد از ترک سریال The Nevers توسط ویدون، فیلیپا گوزلت جای او را گرفت، اگرچه که او هنوز به عنوان تهیه کننده اجرایی و سازنده سریال شناخته می گردد.

فاصله گیری این سریال از جریان اتهامات به وجود آمده، تثبیت یا از دست رفتن سطح موفقیت به دست آمده فعلی آن را معین می نماید. قسمت اول نشان داد که این قضیه به خوبی کنترل شده است ولی چیزی که معین کننده خواهد بود، اتفاقات هفته های آینده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین قسمت سریال The Nevers با 1.4 میلیون بازدید رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین قسمت سریال The Nevers با 1.4 میلیون بازدید رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید