الهامی: نکونام نشان داد مربی توانمند و کاربلدی است، حیف شد بازی ما و فولاد برنده نداشت

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال نساجی از همتای خود در تیم فولاد خوزستان تمجید کرد و گفت، هیچ تیمی تا به امروز در 20 دقیقه آخر تیمش را مانند سرخپوشان خوزستانی تحت فشار قرار نداده بود.

الهامی: نکونام نشان داد مربی توانمند و کاربلدی است، حیف شد بازی ما و فولاد برنده نداشت

به گزارش وبلاگ فروش از اهواز، ساکت الهامی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: باید به نکونام تبریک بگویم که در این مدت کم روز به روز تیمش بهتر شده است. واقعاً او نشان داده که مربی توانمند و کاربلدی است. فوتبال جاندار و فیزیکی را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول بازی پایاپای بود، ولی فولاد به گل رسید. به نظرم گل فولاد در شرایطی که بازی پایاپای بود، وارد دروازه ما شد. در نیمه دوم ما مجبور بودیم به گل برسیم و با فشار بیشتری بازی کردیم و به گل هم دست یافتیم.

وی در ادامه اضافه کرد: البته بازی تا دقیقه 70 فیزیکی و خوب بود، ولی بعد از دقیقه 70 بازی احساسی شد و از لحاظ احساسی فولاد بر ما چربید. با ارسال توپ های بلند فولاد ما را تحت فشار قرار داد. به جرأت می توانم بگویم هیچ تیمی تا به امروز در 20 دقیقه آخر تیم من را اینطور تحت فشار قرار نداده بود و شاید آنها می توانستند به گل برسند. هرچند که ما نیز موقعیت هایی داشتیم. بازی خوبی را شاهد بودیم و به نظرم حیف شد که بازی برنده نداشت. این بازی یکی از بازی های باکلاس، تاکتیکی و پرفشار بود. من خودم از بازی تیمم و فولاد لذت بردم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: تشکر ویژه ای باید از اعضای تیم داوری داشته باشیم که بازی خیلی سختی را قضاوت کردند. این بازی از جانب نیمکت ها و بازیکنان سنگین بود و منجر به این شد که هفت هشت بار اخطار داده گردد. آرزوی قلبی من این است که فولاد و جواد نکونام پیروز باشند و در آسیا هم به مراحل بالاتر برسند، چون حق آنها بالاتر از اینهاست.

الهامی توضیح داد: فوتبال ما سطح بالاتری از آسیا دارد و مربیان جوان لیگ شرایط خوبی دارند. واقعاً فکر نمی کردم فولاد در این مدت کم اینقدر خوب شده باشد. واقعیت ها را باید گفت و نباید مثل بقیه گفت باید برنده بازی می شدیم. واقعاً در 20 دقیقه پایانی بازی فولاد فشار زیادی به ما وارد آورد. این فوتبال بیشتر مستقیم بود و شاید اگر کولیبالی بود در این نوع فوتبال بیشتر به آنها یاری می کرد. این هم شانس ما بود که او در بازی امروز غایب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهامی: نکونام نشان داد مربی توانمند و کاربلدی است، حیف شد بازی ما و فولاد برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: نکونام نشان داد مربی توانمند و کاربلدی است، حیف شد بازی ما و فولاد برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید