احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان دور از انتظار نیست

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: آسمان هرمزگان امروز صاف تا کمی ابری و در منطقه ها دریایی شرق تنگه هرمز و غرب دریای عمان افزایش ابر پیش بینی می گردد.

احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان دور از انتظار نیست

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با وبلاگ فروش، اضافه نمود: احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نیست و در سایر منطقه ها دریایی وزش ملایم باد سطحی پیش بینی می گردد و شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است.

وی بیان نمود: امروز حاکمیت جوی پایدار برروی استان پیش بینی می گردد که پدیده غالب در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبارمحلی است.

حمزه نژاد اضافه نمود: روز چهارشنبه در ساعات صبح افزایش باد شمال شرقی در منطقه ها شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می گردد که وزش این بادها در منطقه ها خشکی با احتمال بروز گردوغبار و در منطقه ها دریایی همراه با متلاطم شدن دریا است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان مطرح کرد: با توجه به وزش باد شمال شرقی، رطوبت کاهش نسبی دارد و از لحاظ دمایی موقتا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات ظهر افزایش 1 تا 2 درجه ای دمای بیشینه در غالب نقاط استان و کاهش نسبی دمای کمینه در ساعات صبح در منطقه ها شرقی و مرکزی استان پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان دور از انتظار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان دور از انتظار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید