رگبار باران و رعد و برق در 6 استان ، گرم تر شدن هوا از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از کشور ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه

به گزارش وبلاگ فروش، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده اظهار داشت.

رگبار باران و رعد و برق در 6 استان ، گرم تر شدن هوا از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از کشور ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه

به گزارش وبلاگ فروش، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد امروز (یکشنبه) در ارتفاعات البرز مرکزی، در بعضی نقاط استان های اردبیل ، گیلان و غرب مازندران، بعلاوه ارتفاعات جنوبی کرمان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب گیلان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر منطقه ها کشور جوی آرام برقرار می گردد، فقط در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

امروز و فردا در حدفاصل بین زاگرس جنوبی و مرکزی، به ویژه استان های فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و جنوب استان های یزد و اصفهان در ساعات بعدازظهر انتظار رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید وجود دارد.

از امروز تا چهارشنبه در بیشتر منطقه ها کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود. در خوزستان، ایلام و نوار مرزی کرمانشاه تا چهارشنبه 3 تا 4 درجه هوا گرم تر می گردد.

در شرق ، شمال شرق و جنوب شرق و بعضی نواحی مرکز کشور طی 5 روز آینده وزش باد شدید گاهی گرد و خاک رخ می دهد و در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل وزش باد بسیار شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

یکشنبه و دوشنبه شرق دریای عمان مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد و برق در 6 استان ، گرم تر شدن هوا از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از کشور ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 6 استان ، گرم تر شدن هوا از امروز تا چهارشنبه در بخش هایی از کشور ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید