آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین

به گزارش وبلاگ فروش، رئیس سازمان صمت استان قزوین از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و تخلف در عرضه لوازم مورد نیاز تحصیلی دانش آموزان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین

عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی تازه تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: در این راستا به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه های مرتبط جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی شروع شده و تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه، برگزاری گشت های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده های متشکله، نظارت ویژه بر رعایت درصد سود های خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه های دانش آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه های مصوب و جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر غیر استاندارد را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

وی بیان نمود: شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند تا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

وبلاگ فروش قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید