گورمن: مانیتور تازه اپل شاید سه شنبه در کنار مک مینی معرفی گردد

به گزارش وبلاگ فروش، تقریباً که کمتر از 48 ساعت تا رویداد اپل و رونمایی از محصولات نو این شرکت فاصله داریم، مارک گورمن، تحلیلگر معروف خبرگزاری بلومبرگ در نوترین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On به این موضوع اشاره نموده که اپل علاوه بر آیفون SE 3 و آیپد ایر، میخواهد مانیتور نو خود را به همراه مک مینی به کاربران معرفی کند.

گورمن: مانیتور تازه اپل شاید سه شنبه در کنار مک مینی معرفی گردد

در روز آدینه، وب سایت 9To5mac گزارش داد که اپل در حال کار بر روی مانیتور استودیو نو خود با رزولوشن 7K است. غول فناوری آمریکایی مدت هاست که روی این محصول خود کار می نماید و طبق گفته ها این مانیتور از تراشه A13 Bionic بهره می برد. اکنون اما مارک گورمن معتقد است که این شرکت می تواند کاربران خود را با یک محصول نو دیگر آشنا کند. بر اساس گفته های او، اپل از نسل نو مانیتور های خود که کار توسعه آن ها را ماه قبل به انتها رسانده احتمالاً در رویداد روز سه شنبه رونمایی خواهد نمود.

او در این باره شرح می دهد: من احتمال می دهم که اپل از نسل نو نمایشگر های خود به زودی رونمایی کند، زیرا کار ساخت آن ها را اخیراً به انتها رسانده است. باید یادآوری کنم که آخرین مانیتور اپل در سال 2019 و همراه با مک پرو با پردازنده اینتل رونمایی شد. اگرچه مارک گورمن درمورد این محصول اطلاعات چندانی ندارد، اما باید دید که اپل می تواند بعد از معرفی مانیتور Pro Display XDR در سال 2019 از نسل نو این محصولات رونمایی کند یا نه.

علاوه بر این ها، روزنامه نگار بلومبرگ احتمال می دهد که اپل از یک مک مینی با تراشه M1 پرو یا M2 رونمایی کند، زیرا او اعلام نموده که این محصول اپل نیز آماده معرفی شدن است. وی در ادامه اضافه کرد: من از یک منبع توسعه دهنده شنیده ام که اپل طی هفته های اخیر با یک تراشه نو بسیاری از مک های خود را مورد آزمایش قرار داده و گفته می گردد که این تراشه شامل هشت هسته اصلی (چهار هسته کم مصرف و چهار هسته پرمصرف) و 10 هسته GPU است. این ها دقیقا مشخصات تراشه M2 این شرکت است. بعلاوه غول فناوری آمریکایی این تراشه نو را روی دستگاه های در حال انجام MacOS 12.3 آزمایش نموده است.

بار دیگر این تحلیلگر معروف بلومبرگ یادآور شده که اپل ممکن است در ماه های بعد (می و ژوئن) از مک های نو خود رونمایی کند. بنابراین اگر اپل در رویداد روز سه شنبه خود آی مک و مک پرو نو را معرفی نکند، در ماه های بعدی می توان شاهد رونمایی از این محصولات بود. به همین دلیل بد نیست اشاره کنیم که آی مک 27 اینچی احتمالا با نمایشگر mini-LED استفاده شده برای نسل نو مک بوک پرو عرضه خواهد شد. این موضوع اولین بار از سوی راس یانگ، تحلیلگر معروف فناوری مطرح شد که در زمینه شایعه های مربوط به نمایشگرهای گجت ها سابقه بسیار خوبی دارد. بعلاوه او تنها کسی بود که گفت نسل نو مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتز عرضه خواهند شد که در نهایت این پیش بینی هم به واقعیت تبدیل شد.

درباره مک مینی شرکت اپل خبرهای زیادی منتشر نشده است. باید اشاره نمود که آخرین مدل موجود از مک مینی که در سال 2020 روانه بازار شد، در کنار مک بوک ایر و مک بوک پرو یکی از اولین محصولات کوپرتینویی ها بود که به چیپ اختصاصی M1 آن ها مجهز شد. در خصوص این محصول احتمالی شرکت اپل، مارک گورمن اشاره نموده که قرار است با ظاهری متفاوت تر و تعداد درگاه های بیشتر نسبت به مدل فعلی فراوری گردد.

باید خاطر نشان کنیم که در رویداد فردای شرکت اپل علاوه بر مک مینی و آیفون SE 3، احتمالاً شاهد رونمایی از آیپد ایر 5 نیز خواهیم بود که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. با این حال برخی از منابع از ارائه این محصول در رنگ های نو خبر داده اند که باید ببینیم آیا این شایعه به واقعیت تبدیل می گردد یا نه. شایعه های مختلف حاکی از آن هستند که اپل می خواهد برای این تبلت از رویکرد استفاده شده برای نسل ششم آیپد مینی بهره ببرد. این یعنی قرار است آیپد ایر نو با چیپست قدرتمند A15 از راه برسد. باید دید در رویداد 17 اسفند ماه اپل، چه محصولاتی به کاربران معرفی خواهند شد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "گورمن: مانیتور تازه اپل شاید سه شنبه در کنار مک مینی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورمن: مانیتور تازه اپل شاید سه شنبه در کنار مک مینی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید