هیولاهایی که لایق شان هستیم منتشر شد

به گزارش وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ ادبیات وحشت یا داستان ترسناک، روایتی است که خواننده را تکان دهد و در او احساس ترس، تنفر یا انزجار را برانگیزد. انعکاس هراس در ادبیات کهن، به ویژه آن بخشی که به اسطوره ها می پردازد، دلیلی آشکار است بر این که باید پیشینه ادبیات وحشت را کهن تر از دوران معاصر ببینیم. خاستگاه این ژانر باورهای اسطوره ای، دینی و آیینی، خرافی و افسانه های پریان است.

هیولاهایی که لایق شان هستیم منتشر شد

کتاب هیولاهایی که لایق شان هستیم از آثاری است که در ژانر وحشت نوشته شده. این رمان بازگویی روایتی قدیمی است؛ روایت عشق، هیولا و مرگ، روایت هیولاهایی که لایق شان هستیم.

در معرفی کتاب آمده است:

در میان مثلثی شوم گرفتار شده ام. یک رأسش هیولایی است چهل تکه، دوخته شده از اعضای بدن مرده ها؛ رأس دومش پزشکی است که جز فراموش کردن مادر مرده اش به چیز دیگری فکر نمی کند؛ و رأس سوم، نویسنده این تراژدی بزرگ است..

در بخشی از متن کتاب نیز می خوانیم:

میانسال است. چند لحظه طول می کشد باور کنم همان کسی است که فکر می کنم. چون ما عادت کرده ایم که به او به شکل آن دختری فکر کنیم که در سن 16 سالگی از خانه فرار کرد و در سن 18 یا 19 سالگی کتابش را نوشت. ولی کسی می داند بعدش چه اتفاقاتی برایش افتاد؟.

انتشارات پیدایش کتاب هیولاهایی که لایق شان هستیم به قلم مارکوس سجویک با ترجمه فرزین سوری را برای نوجوانان بالای 16 سال به تازگی منتشر کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هیولاهایی که لایق شان هستیم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولاهایی که لایق شان هستیم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید